BIM September 2014
Lite molvärk idag. ÄL+5 ( om jag nu hade ÄL)
Lite molvärk idag. ÄL+5 ( om jag nu hade ÄL)
ÄL-testerna har visat svagare och svagare sedan jag började testa i måndags, så ÄL var förmodligen förra veckan. Vilket gör att BIM flyttas Bak lite, inget mig emot! :) Så nu ligger BIM förmodligen någonstans mellan den 15e och 20e ungefär. Dock hade vi inte så mycket sex förra veckan, så nu håller vi tummarna..
Hur går det för er andra tjejer?
Bim på fredag! Känns exakt som det brukar göra innan mens så inga stora förhoppningar. Tempen är dock fortfarande hög, men det brukar den iof vara ända till mensen kommer, så det är väl bara att vänta och se vad som händer (eller inte händer) på fredag.
Bim mellan idag och lördag. Känner inget spec så jag antar att mensen dyker upp. Tar aldrig några grav tester. Varje gång det känns som det rinner te så tror jag det är mensen, men det är vitaktiga flytningar haha
Håller mina tummar för er alla här inne. Lycka till i helgen Zora, hoppas extra mycket för dig nu. Har en bra känsla för dig denna gång.
<3
Fick veta idag att en vän till mig är gravid. Är Jätteglad för hennes skull, det är jag verkligen. Men det känns tungt eftersom vi slutade med våra preventivmedel precis samtidigt och pratade mycket om detta och om hur kul det skulle vara om vi blev gravida samtidigt. Jag vill ju också.. :(