• Lizzie09

BIM September 2014

Blir så rörd av era kommentarer tjejer, ni anar inte hur stort stöd ni är för mig. Stort, stort tack till er! Stor kram! <3

• Lizzie09
    TigerEmmlis skrev 2014-11-21 19:35:02 följande:

Lizzie09 hoppas det avtar nu och att allt är som det ska! <3

Det ser tyvärr inte så ljust ut här :'( Tack för omtanken <3
  • Lizzie09

På tre försök har jag hunnit få två missfall. Det känns verkligen inte bra.. Tror vi kommer ge det ett försök till, sedan kommer jag nog vilja skjuta på försöken till våren..

• Lizzie09
    Annalouise skrev 2014-11-22 12:27:17 följande:
    Ursäkta för väldigt intim information, men jag vill svara så ingående som möjligt för dinskull! :)

Alltså eftersom jag trodde att de va mensen så hade jag tampong på kvällen. Jag åkte faktsikt till och med på fest. Va inte alls i gravidtankar. På festen kände jag att shit, nu läcker det igenom tampongen. Men när jag skulle byta så var det långt ifrån läckage, lite färskt och lite brunt. Böt och hade den hela natten, på morgonen så var det färsk längst upp på tampongen sen brunt. Böt och böt men den blev liksom aldrig så full som den brukar bli. Och då började jag fundera!
    Jättesnällt att du ville dela med dig :) Jag har haft knallrött blod sedan igår, inga klumpar och var bara lite öm i magen igår, idag känner jag ingenting. Mängden är lite mindre än mens. Vill så gärna att det ska vara en genombrottsblödning, men förstår ju ändå så väl att det är ett missfall :(
  • Lizzie09
    fkh skrev 2014-11-22 12:37:42 följande:
    :( Beklagar verkligen.. Skickar styrkekram och ge inte upp! Nog ska du bli gravid snart och få en knodd som så många andra kvinnor! Tänk att det finns fler i din situation, du har nog bara haft (väldig) otur hittills. Stay positive! <3
    Tack snälla du för de fina och peppande orden <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-22 13:38:16 följande:
    Jag vet precis hur du känner. På 4 försök har jag fått 2 mf. skckar en stor styrkekram <3
    Usch, så himla tråkigt :( Stor kram till dig också <3
  • Lizzie09

Behöver prata av mig lite om detta känsliga ämne.. En fråga till er som som fått missfall tidigare och som skulle vilja dela med er; hur upplevde ni ert missfall? Blödning, smärta, klumpar? Hur länge varade blödningen?

Jag började blöda klarrött blod i fredags morse och det har börjat avta idag. Mängden har varit något mindre än en vanlig mens. Var lite öm i magen i fredags, annars har jag inte känt någon smärta. Det har heller inte kommit några klumpar vad jag har märkt, tror ni att man borde kolla upp detta för att se så allt kommit ut?

Kram på er <3

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-23 16:39:10 följande:
    Båda mina missfall har jag blödit väldigt rikligt. Alltså mer än vanlig mens. Det har också kommit väldigt mkt klumpar. Blödde en vecka med båda. Jag har också haft en enorm mensvärk i magen båda gångerna.

I ditt läge så skulle jag nog kolla upp det.

Tack för att du delar med dig, beklagar dina missfall :/ Hur långt gången har du varit vid mf? <3

carolinheiner skrev 2014-11-23 18:18:27 följande:
    Tycker du ska ringa å kolla upp de.. De är inte säkert de e mf med tanke på inga klumpar.. ? :)

Ringde till 1177 förut idag och hörde med dem. Hon sa i stort sett bara att det skulle kunna vara ett missfall och att jag skulle åka in till gynakuten om jag fick ont eller om jag skulle börja blöda mycket. Hon sa även att jag skulle kontakta min bm, så jag skrev till min bm via Mina Vårdkontakter så jag hoppas på att få svar från dem imorgon. Tanken har slagit mig också, men är dock rätt säker på att det tyvärr är kört :/

• Lizzie09

Bm hänvisade vidare till Gynmottagningen så nu väntar jag på svar därifrån istället. Tog ett graviditetstest idag också, är det vanligt att ett test kan visa något starkare efter ett missfall än vad det gjorde precis innan missfallet?

• Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-11-24 11:39:33 följande:
    Jag vill ha de till att de ska va lika eller svagare då man inte producerar mer hormoner som mäts på testerna :/ hoppas du får svar snart! Kan tänka mig hur jobbigt de måste vara för dig nu.. :( hoppas du får komma in på ett vul å se vad som händer :(
    Ja det är så jobbigt att gå hemma och inte vara 100% säker på vad det är som händer med kroppen :( Tack för stödet <3

Här jämförelsebild på torsdagens test och dagens:
Svar på tråden BIM September 2014