• Lizzie09

BIM September 2014

När tror ni att man kan testa med ett digitalt? Stickorna visar ju fortfarande rätt svagt.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-17 19:03:13 följande:

tempandet blev helt galet imorse då jag varit uppe hela natten och kräkt. efter ca 3 timmars sömn i morse så låg tempen på 36.8 så jag struntade faktiskt att skriva in.
    Min födelsedag idag också, orättvist att vara magsjuk när man fyller år...

Grattis på födelsedagen, och krya på dig! :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-17 20:00:06 följande:
    Imorgon :)
    Pyret 85 skrev 2014-11-17 20:11:29 följande:
    imorgon. Mina stickor har visat jättesvagt på BIM-4 och ändå har jag testat positivt på CB digitala.
    Oj, tror ni det! Då kanske jag vågar mig på att ta det imorgonbitti :) Är nog lite nervös att det ska stå "ej gravid", det blir ju så svart på vitt då liksom. 

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-17 22:06:29 följande:

Vill bara tacka er alla för det stöd ni gett mig ända sen september. För att ingen av er är dömande och har en trevlig ton. Jag går in flera ggr om dagen, speciellt om jag känner mig nedstämd, för att ni alltid lyckas få mig att må lite bättre. Ni skänker hopp, empati och sympati.

Jag känner egentligen inte nån utav er, men jäklar vilka fina vänner ni varit och är. Hoppas era närstående förstår vilken tur de har som får ha er i sina liv. Kram på er <3

Åh vad fint skrivet av dig :) Håller med dig helt om vilket fantastiskt stöd och pepp man får från den här tråden. Man har alltid kunnat vända sig hit när man haft funderingar eller behövt stöd.

Hoppas att alla stannar kvar i tråden även om man plussar, er vill man inte gå miste om! <3
  • Lizzie09

"Inte gravid" med det digitala idag och endast ett jättesvagt streck på stickan. Alltså vet inte vad jag gör snart, stickan borde ju ha blivit mycket starkare vid det här laget. Man kanske ska börja ställa in sig på att mensen kommer komma igen ändå?

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-18 07:31:08 följande:
    neeeej! Och du är säker på att du hade ÄL när det var beräknat? Annars kanske det är för tidigt att testa ännu.
    Är rätt säker på att ÄL skedde när den borde, så vet inte vad kroppen pysslar med :/ Är jag inte gravid så får ju mensen gärna komma istället så man kan börja om på ny kula.. Får ta ett test varje morgon och se om det blir starkare, annars får jag nog kontakta bm
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-18 08:47:08 följande:
    Håller tummarna för starkare streck!
    Tack <3
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-18 09:15:29 följande:
    Vad konstigt :s Du har ingen bättre bild på dina stickor? Var har du beställt dom ifrån? Kan vara ändå att äl inföll senare, för du har väl passerat bim?
    Ja så himla tråkigt :( Jag har köpt dom av en kompis som hade beställt hem storpack, men har testat med olika sorters tester som alla visar likadant :/ Yes, jag är på BIM +4.

Dagens test på bild, syns rätt dåligt, menmen :/
  • Lizzie09

Eller ja, precis likadant har ju testerna inte visat. Testerna har blivit liiite starkare för varje gång

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-18 09:39:10 följande:

Ingen ÄL på g här iaf. negativt ÄL-test. Var ju ganska förväntat då jag inte har en enda flytning så. 

Tog också ett gravtest för att se om allt mitt hcg försvunnit ur kroppen och det hade det, testet var tokblankt.

Men varför är min basaltemp högre denna månaden än sist? ligger på 36.5-36.6. sist låg den på 36.3-36.4.

Håller tummarna att din ÄL kommer snart så ni kan försöka på nytt :)
Svar på tråden BIM September 2014