BIM September 2014
Jag tar en paus från tråden tills jag fått lite klarhet i saker och ting. Bröt ihop totalt ikväll när jag berättade för sambon. Tack så jättemycket för ert stöd tjejer! Vi hörs! Kram
Jag tar en paus från tråden tills jag fått lite klarhet i saker och ting. Bröt ihop totalt ikväll när jag berättade för sambon. Tack så jättemycket för ert stöd tjejer! Vi hörs! Kram
Vaaaa? Detta är från gravidkollen. Hade du därifrån också?
Lizzie hur har det gått för dig? <3
Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.
Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!
Om det nu stämmer att jag hade ÄL den 10 (kände inget så jag vet inte) så är jag på ÄL+7 imorgon, vilket innebär bara en vecka kvar till testdag..
Än så länge har jag inte nå typiska symptom. Blir illamående när jag inte ätit på ett tag, men det blir jag ibland ändå så behöver inte vara nån graviditet, men är det mer ofta nu än annars. Sen har jag väldigt rikliga flytningar.. Det har jag haft i två dagar, och har jag inte trosskydd på mig så måste jag byta trosor flera ggr, som jag tex glömde ta på mig igår när jag for iväg och var borta i ca 3 timmar, då var jag tvungen att byta trosor när jag kom hem för det var som att jag hade haft urinläckage fast med flytningar.
Stort grattis till alla er som plussat förresten, så kul att se fast det är jobbigt för en själv <3
åh nu har jag fått såna där dumma tankar om att: jag kanske skulle ta och testa mig.
Jag vet ju att det inte kommer visa något.