• Lizzie09

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-10-14 12:48:01 följande:
    Biild!!! Åh så spännande! Grattis!!
    Ska försöka få ut en bild när jag samlat mig lite :') Tack snälla!
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-14 13:09:49 följande:
    Biiiiild! Jag SA ju det!! ???? <3
    Ska försöka få ut en bild lite senare när jag kan ta en bild utan att alla blir suddiga av att jag skakar, haha! :) Du hade räääätt! :D <3
  • Lizzie09

Var jättesvårt att få med strecket på bild, det syns faktiskt mycket mer i verkligheten :)

Dock är jag så fruktansvärt nervös just nu.. Var på toaletten för en timme sedan och när jag torkade mig så kom det blod. Har läst att det inte är ovanligt att det kan komma en blödning när mensen egentligen skulle ha kommit, men jag är så rädd att det är något som är fel.. Får väl se om blödningen tilltar under kvällen/natten.. :(

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 16:18:52 följande:

Var jättesvårt att få med strecket på bild, det syns faktiskt mycket mer i verkligheten :)

Dock är jag så fruktansvärt nervös just nu.. Var på toaletten för en timme sedan och när jag torkade mig så kom det blod. Har läst att det inte är ovanligt att det kan komma en blödning när mensen egentligen skulle ha kommit, men jag är så rädd att det är något som är fel.. Får väl se om blödningen tilltar under kvällen/natten.. :( phpu5zYep09094.jpg

Men åh, syntes inget alls på den bilden ju. Haha. Har en värdelös kamera.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-14 19:18:30 följande:

Jag anar ju något svagt. Oj tråkigt med blödning. Hoppas det avtar.

Bilden blev kass, strecket syntes mycket mer i verkligheten :/ Vid kortet hade testet hunnit torka lite med. Ja vi får se vad som händer härnäst..
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:04:37 följande:
    Ser lite ut som mitt test som jag tog för ett tag sen, jag fick förklarat för mig att det kan se ut som ett streck, men att det bara är stället där strecket ska dyka upp som visar sig, så det är en synvilla. Men hoppas såklart att det är positivt för dig <3
    Var som jag tidigare skrivit mycket tydligare i verkligheten..
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:20:43 följande:
    Det gjorde mitt också..Det är riktigt svårt att få till det med mobilkameran.. :/ men som sagt hoppas jag att det går vägen för dig och att det är positivt :)
    Tog ett i helgen som var svagt, och två stycken idag som visade starkare och de visade lika starkt, så jag tror inte det var något sådant :/ Men tack för att du tipsade ändå. Känns tungt just och jag tror att det tyvärr är kört.. Känner inte igen blödningarna så vet inte om det skulle kunna vara ett tidigt mf?
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:42:21 följande:
    Okej :) 

Hmm, Kan det inte vara genombrottsblödning då? sån blödning som kommer när mensen egentligen skulle komma?

Har ingen erfarenhet av mf, men som jag har förstått det så har man ont även om det är tidigt? Iallafall de flesta.. Jag vet inte faktiskt.. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test, och blir blödningarna värre kanske du ska kontakta en bm?
    Vet inte, men man kan ju hoppas..

Ja jag får nog göra det, är ju tyvärr inte så mycket mer man kan göra just nu än att avvakta :/

Det blev verkligen "upp som en sol, ner som en pannkaka" för mig idag. 2 1/2 timme efter att jag fick det svaga plusset så kom blödningen, så satans tråkigt :(
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-14 20:50:05 följande:
    Blöder du mycket?
    Njäe, inte så mycket, har klarat mig med ett trosskydd. Får se om det ökar under natten..
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:57:19 följande:
    Kan tänka mig  att det känns jobbigt :/ men vi håller tummarna för att det blir bra :) tänka positiva tankar :)
    Tack :)
Svar på tråden BIM September 2014