• Lizzie09

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-11-25 10:15:24 följande:
    Tog du test?
    Nej det blev inget test. Jag trodde att jag hade ett hemma, men det använde jag förra veckan så det var bara en tom kartong kvar :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 12:27:47 följande:
    Men fy. Att de inte ens tar emot. Första gången jag fick mf ville de inte ens ta emot mig fast jag störtblödde. Åkte bara in då. Denna gången tyckte jag inte ens de va lönt att åka in för de vill ändå inte ta emot.
    Ja det var rätt dåligt, man vill ju gärna veta vad som har hänt och inte vänta fyra låånga veckor till för att få reda på om det är något kvar eller inte. Men kommer köpa hem fler tester så får vi se om de visar starkare eller svagare med tiden.. Men fy vad dåligt, undra hur jäkla dåligt man ska behöva må för att de ska be en komma in :/
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 13:27:04 följande:

Borde vara ganska nära ÄL nu eller??? phpthb99E42543.jpg

Ser ut som det :D Lycka till!
  • Lizzie09
    NILE90 skrev 2014-11-25 14:02:40 följande:
    Jag har hört att det är jätteviktigt att man får komma in och ta blodprover som visar om hcg stiger eller sjunker, just för att det kan vara ett utomkveds. Så jag tycker du ska stå på dig och be om några blodprov i alla fall. 
    Kan tänka mig att dom inte vill kolla upp mig eftersom jag inte har haft ont :/ Jag avvaktar ett tag tänkte jag och tar sedan ett nytt test, så hör jag av mig till dom igen om det blivit starkare
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 14:50:10 följande:
    Tack. Ska ta ett till senare ikväll. plus att jag ska ta ett från CB, tycker det är svårt att tolka stickorna emellanåt. Dock har jag inga märkvärdiga flytningar så jag tror inte på ÄL idag egentligen men bäst att kolla. Läste i en annan tråd att hennes flytningar försvunnit efter sitt senaste mf så man vet ju aldrig.
    Håller tummarna! Mina äl-flytningar försvinner också ibland, nu vid senaste ägglossningen hade jag inga äl-flytningar alls, men det tog sig ändå :) Vi använde iofs fertilitetsglidmedel också för att ge simmarna en extra skjuts på vägen ;)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-25 18:20:16 följande:

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!

Vad kul, grattis! :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2014-11-26 14:01:14 följande:

Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. Gråtit hela dagen. phpCjsZ7G78432.jpg

Men hjälp så sjukt! Du är ju inte överviktig överhuvudtaget! Hur i hela världen kan de säga så! Stor kram
  • Lizzie09

Tog ett graviditetstest ikväll som var blankt. Jättetråkigt att det var negativt förstås, men ändå skönt att få bekräftat att det var ett missfall ändå så jag kan släppa alla funderingar och gå vidare. Känner mig mer och mer säker på att vi bara kommer göra ett eller två försök till, sedan avvaktar vi till våren om det inte tar sig nu i vinter.

• Lizzie09

Håller tummarna stenhårt för er tjejer! :) Har inte varit så aktiv i tråden de senaste dagarna, men jag tror ni förstår varför.

Jag och sambon har bestämt oss för att göra ett försök till, och tar det sig inte då så kommer vi pausa verkstaden tills april. Det beror nog mest på att vi inte vill ha en bebis sent på året (sambon är själv född sent på året och har inte tyckt att det varit så kul att fylla år så sent), men även på grund av att det skulle bli en lite knepig situation för mig med skola/jobb om det skulle bli en bebis sent på året. Så nu håller vi tummarna stenhårt att det tar sig vid nästa försök och att det Stannar Kvar! Vet inte när jag har ÄL nästa gång, men äl-tester är påväg till brevlådan så vi kommer ha lite koll när den sker :)

• Lizzie09

Om någon skulle vilja vara snäll att flytta mig till BIM december vore jag tacksam :) Är väldigt osäker på när nästa BIM är i december pga missfallet, men trooor att den hamnar någonstans i mitten på månaden. Fjärde försöket blir det för oss

Svar på tråden BIM September 2014