-
Åh okej :/SecretlyMe skrev 2014-11-18 10:33:11 följande:Andra verkar se folks svaga test, men min mobil har nog sämre prestanda för jag ser inget :/
-
Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(
-
Vore fantastiskt om det vore så, för hoppet har börjat dala :/carolinheiner skrev 2014-11-19 10:39:40 följande:Du kanske är en låghormonare? Å plussar kanske om någon dag? :)
-
Tack :) <3carolinheiner skrev 2014-11-19 14:12:17 följande:Förstår detta.. Men om du kan så håll i de hoppet om att vara låg hormonare :)
-
Är ju väldigt tidigt än, så vänta några dagar till och testa sedan igen :)TigerEmmlis skrev 2014-11-20 07:20:52 följande:
Äl +9
Känns kört......
-
Herregud, ser ni?? Syns till och med mer i verkligheten! Nu vågar jag hoppas igen :D
-
Oj, tack :D vågar dock inte helt tro på det förrän jag tagit ett digitalt om några dagar, men tack! :DNILE90 skrev 2014-11-20 10:36:41 följande:Jag ser!! Grattis! :D
-
Dock tog jag med två stavar i samma urin, fast från olika märken. Testlagrets visade tydligt inom 2 minuter, men graviditetskollens visar ingenting :S Vilket ska man lita på?? :S
-
Men med tanke på att min mens är 6 dagar sen och jag har symtom, så borde det väl vara testlagrets som stämmer? ;) Blir det digitala som får avgöra i helgen!Lizzie09 skrev 2014-11-20 10:54:32 följande:
Dock tog jag med två stavar i samma urin, fast från olika märken. Testlagrets visade tydligt inom 2 minuter, men graviditetskollens visar ingenting :S Vilket ska man lita på?? :S
-
Tack för tipset! Dock har jag rätt många tester hemma just nu så känner att jag inte kan köpa hem fler just nu :pNILE90 skrev 2014-11-20 11:31:58 följande:Av egen erfarenhet så skulle jag testa med CB istället, inte det digitala. När jag fick hyfsat svagt på mina stickor så visade CB superstarkt efter bara några sekunder.
Nu såg jag även ett svagt streck på graviditetskollens test, åh vad spännande!