• Lizzie09

BIM September 2014

Carerra skrev 2015-01-08 16:28:25 följande:

ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer? phpslVUpk08525.jpg

Grattis :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-01-08 20:53:31 följande:

Jag tror i grund å botten att jag klarar mig ifrån att testa pga jag vet besvikelsen som skulle uppstå om jag fick svart på vitt "inte gravid"... Så de känns lite lättare om jag får veta det pga att mensen kommer. Hehe lite knasigt tänk kanske smile1.gif

Haft halsbränna några dagar nu också. Läser jag mina egna inlägg så låter de ju verkligen som att jag är gravid..precis som du säger. Men i mitt huvud så tror jag att allt är påhitt lr inbillning..vara tillfälligheter som beror på något annat. Haha

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Du måste ju ta ett test nu! :D
  • Lizzie09

Har redan börjat få ont i brösten, aj! För något år sedan fick jag bara ont i brösten i samband med mensen, men har de senaste månaderna börjat få ont någon vecka innan mens. Nu gör dom ont redan på ÄL+2! Sjukt jobbigt! Nu vet jag ju iallafall att jag inte kan tolka ömma bröst som något eventuellt graviditetstecken framöver :P

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-01-09 18:23:23 följande:

Näni tjejer.. Tog ett CB som visar bara + eller -. Det blev -. Är på bim + 2... Förstår inte varför jag mår såhär om jag inte är gravid?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Vad synd! Jag tyckte att jag hade flera symtom förra månaden också, kände mig väldigt annorlunda. Men det var bara kroppen som spelade mig ett stort spratt :/
  • Lizzie09

Pirr och lite molvärk i livmodern idag, hoppas på att det är något positivt! ÄL+5 idag

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-11 13:58:35 följande:
    själv känner jag NADA, ont i brösten men det hade jag redan innan ÄL så det räknas ju inte ens. ÄL+6 idag och BIM på lördag.
    Tråkigt att inte känna något, men det Kan ju vara lite för tidigt än :) Vad har du haft för symtom tidigare graviditeter?

Jag har inte BIM förrän nästa tisdag, lååång tid tills dess..
  • Lizzie09
    Carerra skrev 2015-01-12 18:29:39 följande:

Hej tjejer! Fick ju vårt så efterlängtade plus i torsdags och igår började jag blöda, efter ett besök på gyn idag konstaterade de att det mycket troligt var början till missfall då blödningarna ökat. Är arg ledsen och uppgiven. Först har man väntat ett halvår på att få plussa och så blev det så här. Läkaren sa att de rekommenderade en mens innan vi försökte igen men hur har ni andra gjort? Kram på er

Åh nej vad tråkigt :( Vet hur det känns.. Stor kram!
  • Lizzie09
    Carerra skrev 2015-01-12 19:10:30 följande:

Lizzie09 och Pyret 85, har ni haft ett eller flera missfall? I vilken vecka? Började ni försöka direkt igen?

Först nu förstår jag vilket helvete ni haft <3

Jag hade ett mycket tidigt mf i oktober, började blöda någon dag efter att mensen skulle kommit. Sedan hade jag ett i november, då var jag i vecka 6 :/ Vi valde att börja försöka direkt efter. Ja det är svårt att föreställa sig om man inte varit med om det :( Är så glad att denna grupp finns, det var här jag fann det stora stödet och kunde prata med andra som varit med om samma sak <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-12 19:20:03 följande:

Alltså, jag är testoman!!! Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. är på ÄL+7 nu, fortfarande väldigt tidigt, em-urin men jag tycker mig skymta ett svaaaaaaaagt streck.. säkert mina ögon som inbillar sig.

Haha, ska jag vara ärlig så testade jag också idag, även fast jag vet att det är nästintill omöjligt att det kan synas något redan! Men har så många tester hemma och behövde lugna mitt testbegär ;) Hade egentligen inte tänkt testa förrän fredag!

Vore ju fantastiskt om det tagit sig för er, hoppas det blir starkare framöver :)
Svar på tråden BIM September 2014