• Lizzie09

BIM September 2014

Carerra skrev 2015-01-12 19:30:20 följande:
    Tack! Det blir nog en del kräk här. Ska försöka ta mig tillbaka till jobbet imorgon. Har inte särskilt ont och det känns bara värre att sitta hemma och grubbla. Min chef är jätterar och vet och tyckte att jag skulle vara hemma så länge jag behövde.

Hur lång tid tog det innan er ÄL kom igång efter MF?
    Ja det kan vara skönt att komma iväg och försöka tänka på annat, gör det som känns bäst för dig och din kropp <3

Det tog 1 1/2 vecka efter mitt MF innan ÄL kom igång igen
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-12 19:47:15 följande:
    Jag tror fortfarande att mina ögon inbillar sig.. haha, har huuur många tester som helst från gravidkollen men dom är helt värdelösa. Hade ett annat test hemma och det var de jag testade med. Men var ju tvungen att klicka hem fler tester såklart. så har väl dom på onsdag så kan ju testa tidigast torsdag morgon då, eller onsdag em, fast då är svärmor hos oss.. hmm. så blir nog torsdag morgon och då är jag på BIM-2
    Ja man vill ju så gärna att det ska vara ett streck där så ibland vet man inte om man inbillar sig eller inte :P Vilka tester använder du?

Jag ska försöka hålla mig tills på torsdag jag också, även fast jag tror att det inte kommer visa något då heller egentligen. De två tidigare gångerna så har strecken inte visat sig förrän runt BIM, men man kan ju alltid hoppas på att det skulle visa sig tidigare denna gång om det har tagit sig :P På torsdag är jag på ÄL+ 9 och BIM -5
  • Lizzie09

Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-14 12:16:02 följande:

Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.

Det pirrar, sticker och molar fortfarande i livmodern då & då, men annars ingenting. Har gått och letat tecken tidigare månader, men den här gången har jag inte lagt någon energi på det. Tyckte ju att jag hade många symtom förra månaden, men det var ju ingenting så jag vågar inte lite på några eventuella symtom längre.. Förlitar mig bara på testerna nu istället :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-01-14 15:32:05 följande:

Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.

Åh, tänker på dig! Saknar dig här i tråden :( Men hoppas allt löser sig för dig, och du är varmt välkommen tillbaka <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-14 19:03:47 följande:

Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.

Vad spännande! :) Jag testar också imorgon så då får vi hoppas att vi får varsitt plus! :)
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-01-14 19:20:29 följande:

Tack tjejer!

Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.

Håller tummarna för dig också! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 05:30:24 följande:

Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.

Åh vad spännande! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 10:56:30 följande:
    Testade du också idag?
    Yes det gjorde jag, men testet var gropigt och blev helt randigt så kunde inte se om det fanns något svagt där eller inte. Kanske testar i eftermiddag igen, eller så väntar jag tills imorgon :) Ska du testa något mer idag eller väntar du till imorgon?
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 13:05:10 följande:

Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild. phpJ1j8pj77052.jpg

Det kan ju vara för tidigt att testa med digitalt, speciellt när det inte är morgonurin. Så du kanske ska prova om några dagar igen med morgonkisset :)
Svar på tråden BIM September 2014