BIM September 2014
Hur lång tid tog det innan er ÄL kom igång efter MF?
Det tog 1 1/2 vecka efter mitt MF innan ÄL kom igång igen
Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)
Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.
Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.
Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.
Tack tjejer!
Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.
Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.
Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.