Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Har säkert haft det förut men inget som jag själv lagt märke till :) det enda jag gör annorlunda denna månad är att äta folsyra och det började jag med för 4dagar sen.

Det vackraste skrev 2014-09-12 12:37:46 följande:

Härligt :D Har du inte haft det förut? Börjat med nåt nytt kanske det är därför? :)

• SecretlyMe

Vi hade sex senast i tisdags så detta är inte spermier :p

NILE90 skrev 2014-09-12 12:57:48 följande:

Gud vad skönt! Hoppas jag också får dessa omtalade sekret denna månad! :) Fast jag kanske redan haft det, svårt att se skillnad på vad som är sperma och vad som är sekret. 

• SecretlyMe

Barn är klokare än vad man tror :)

Bebben84 skrev 2014-09-12 18:21:18 följande:

Min dotter på 8 år börjar fatta vad som händer. Självklart har vi inte sagt något. Men igår såg hon min kvällssvullna mage och stirrade med STORA ögon. Idag var hon med mig och köpte nya kläder. Hon vaktade mig som en hök och iaktog varje steg. Hon brukar annars alltid gå till sin avdelning och titta. Men inte idag. Sen kom det fråga efter fråga om varför jag köper så stora kläder som inte sitter tajt om magen. Nu över middagen säger hon spontant "mamma, bara så du vet så kommer jag bli ÖVERLYCKLIG när jag får ett syskon". Sen frågade hon massor om bebissaker osv. Blir tufft att dölja det här i 2 månader till :/

• SecretlyMe

Hej! :) välkommen hit.

Är humörsvängningar något du inte brukar ha? Vilket fall som helst hoppas jag det beror på en graviditet! :) symtom får man ju pga hormonet hcg, men ibland beror det på pms.

Lycka till! :D

Elsa83 skrev 2014-09-12 18:38:00 följande:

Hej har följt dessa härliga trådar och människor i två månader. Så spännande att få veta hur det går för alla! Jag har haft min ägglossning och har troligtvis BIM om en vecka 19/9, detta är vårt andra försök och jag är 30års. Skulle någon vilja lägga till mig på listan?

Haft sådan rysligt hormonsvägning det senaste dygnet, ruskigt irriterad på det mesta. Känner inte riktigt igen det. Kan det ha något med en eventuell graviditet att göra tror ni?

• SecretlyMe

Heyorange, tack för dina fina ord! Vad glad jag blir att ni alla är så peppande och inte dömer.. :)

Har ett litet "problem" - mitt ältest var svagare idag än igår. Jag tog på andra 'pinket' igår på morgonen och tredje 'pinket' idag efter en kopp kaffe. Spelar det roll, eller kan jag ha haft äl redan...? Är på dag 13 i cykeln idag..

• SecretlyMe

Jag ser något svagt, vågar mig på ett grattis.. :)

mystrollet skrev 2014-09-13 10:34:55 följande:

Hoppas bilden kommer med. Äl+8, tidigt men ser ändå ett svagt svagt sträck. (Mycket tydligare utaför bild) såg sträcket innan 5min!

• SecretlyMe

Okej. Hoppas urinen bara var lite utspädd nu. Om jag nu skulle haft äl tidigare har vi nog med stor sannolikhet missat den :/ däremot har jag fortfarande älsmärtor så tror inte äl skett än, förhoppningsvis :)

Pyret 85 skrev 2014-09-13 11:27:41 följande:

Så gjorde mina ÄL-test i juli. Först ganska starkt(inte pos), sen blev de svagare och svagare för att sen bli starkare igen och tillslut positivt.

• SecretlyMe

Känner av min äl mycket denna gången oxå. Hoppas vi prickar in bättre nu.

Svarar inte på vissa inlägg, men det beror på att jag ofta inte har svar på era frågor. Hoppas ingen känner sig förbisedd!

Sett att fler har samma bim som mig. Hur går det för er? :)

• SecretlyMe

Håller med dig! :)

Jag sitter oxå från mobilen och kan inte fixa med.bimlistan. Jag äger ingen dator, tyvärr..

Malinbarre skrev 2014-09-13 20:44:42 följande:

Tjejer, bli inte irriterade på alla bara för att ingen av oss hinner se och skriva in er på bim listan. Vi är jätte många som skriver och vi är många i tråden. Vi struntar inte i er, det är bara att vi inte är så många som kan kopiera in namn i listan pga att ex mobilen oftast inte kan dela upp utan det blir bara en massa kladd. Det är ingen som struntar i er och alla är jätte välkomna! Jag fick också kopiera mitt inlägg ett par gånger innan någon snappade upp mitt inlägg :) NI är välkomna och vi alla håller tummarna för varandra!

• SecretlyMe

Ååh, säg inte så :( vill inte att nån ska känna sig utanför. Som jag skrivit innan, vissa inlägg svarar jag inte på för då innehåller det frågor jag inte kan svara på. Och ibland vet jag inte vad jag ska säga :/ jag ignorerar inte någon, för vill inte själv bli ignorerad..

Milie skrev 2014-09-13 21:59:06 följande:

Jag tolkade det inte som irriterat. Men jag skulle samtidigt inte klandra dig för om det var tänkt att tolkas så. Jag har varit sjukt irriterad på den här tråden det senaste dygnet, men jag har inte sagt något. Tror det kan bero mest på mig själv. Jag är inte riktigt på humör för att bli ignorerad om man säger så. Hehe. Fast det börjar ordna upp sig nu.

Svar på tråden BIM September 2014