BIM September 2014
Okej. Då vet jag inte varför du blödde längre denna gång faktiskt.
Nä den kom som den skulle.
Okej. Då vet jag inte varför du blödde längre denna gång faktiskt.
Nä den kom som den skulle.
När man får positivt ältest så släpper ägget om 12-48h har jag läst. Så när testet blir neg igen har äl varit. När äl varit räknar jag äl+ :)
Hur räknar ni äl? Jag hade ökningen igår/idag på stickorna och tempen hade ökat imorse så känns som äl var igår. Men räknar ni äl+ från när äl-testen är positiva? Då är jag äl+1 idag.
Ja gör det :) hoppas allt står rätt till.
Nä, känns lite skumt! Tänkte ringa gyn och kolla bara för att vara säker.
Såklart, börja tänka så. Och OM det inte går vägen, så är det för både ditt och embryots bästa, kroppen är fantastisk som sköter det själv.
Men nu ska du försöka njuta, kom ihåg det <3
Men åh, fina fina du <3
Du har så rätt! Jag måste börja tänka så!
Grattis!!!
Vad tror ni om detta?
BIM -5, strecket är rosa/lila.
Spök eller vågar man hoppas?
Lycka till Bebben84 <3
Är det inte för tidigt att bli svullen..?
Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt??
Lycka till vid nästa försök ellyangel :)
Mensen kom i helgen, Lycka till allesammans!
Du har en lista här ovanför, där ser du vilka som plussat :) 13st hittills!
Hej! Jag är helt ny på FL, och har skrivit ett inlägg för flera dagar sen... Bim ca 20/9 Första försöket m tredje barnet! Har en 4-åring och en 2-åring så jag hoppas hoppas hoppas på en sommarbebis 2015 har haft regelbunden mens o ägglossning hela tiden men just denna månad spelar kroppen mig spratt!!! Hade ont mer är en vecka vid äl! Men nu har jag alls inga symtom... Det hade jag visserligen inte vid tidigare grav heller, innan Bim. Det är en låååångtråd det här,är många som plussat??
Känner fortfarande av ägglossningen men testet dag 12-13 var lika i styrka och dag 14-15 var ökning men lika i styrka med varann de oxå. Verkar som att jag får sen äl denna gång.. Om ägget släpper alls det vill säga. Har bara två ältester kvar, en råkade jag tappa i koppen...