Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Yes!!

mrshellstrom skrev 2014-09-15 12:12:22 följande:

Äntligen fick jag stegring på veckorna! :D

hann aldrig komma mer än till 1-2 i augusti innan missfallet.

En yttepytte bit oro har nu försvunnit! :)

• SecretlyMe

Jag har det.förhoppningsvis om nån dag bara :)

Bulanoch Smulan78 skrev 2014-09-15 12:33:22 följande:

Tror jag har ägglossning idag. Någon mer som har äl i dagarna?

• SecretlyMe

Men neeej haha jag gör samma sak!!

NILE90 skrev 2014-09-15 13:27:56 följande:

Hahaha då är jag alltså inte ensam om att kalla min sambo för pappa och mig själv för mamma åt vår lilla katt. Haha. Min sambos föräldrar kallar sig för farmor och farfar också. Det är på tiden att dom får ett barn som dom kan kalla för barnbarn och att jag får ett barn som jag faktiskt kan bli mamma åt. haha

• SecretlyMe

Preeggoo :)

Pyret 85 skrev 2014-09-15 18:13:27 följande:

Känt som det har funnits kräk i halsen hela dagen, vet inte vad det beror på. Har alltså inte mått illa alls men det känns som kräket sitter i halsen.

Har ont i ländrygg och höfter idag. Tycker dock inte jag belastat ryggen mer än vanligt.

• SecretlyMe

Tror att jag äntligen fått ökning på ältest men jag får ägglossningen senare denna gång. Sist var äl på dag 16, tror den kommer på dag 18 nu och då blir min cykel 30 dagar istället för 28 denna gång. Då blir bim 1okt istället. Men jag kan stå kvar med min bim i listan så länge så får vi se :)

Hur går det här inne? Ser några med symtom och två som håller sig lite för att testa.. Jag hejar på er allihopa!

• SecretlyMe

Det gör ont i mig att behöva läsa detta :( stor kram och lycka till.. <3

flugsvampis skrev 2014-09-16 07:23:32 följande:

Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.

• SecretlyMe

Jag testar på morgonen, annars blir det för utspätt för mig.

MiaIa90 skrev 2014-09-16 07:45:57 följande:

Nej fy vad tråkigt hoppas ni kommer igen och att de blir plus.

Hör väntar man på äl som ska vara i morgon men äl testen har inte blivit starka nog en:/.

Ni som testat vilken tid på dygnet testar ni er?

Jobbigt detta har försökt i tre år nu:/.

• SecretlyMe

Tänkte på Pyret och Manelma :) förstår att du inte vill testa om känslan i kroppen säger mens.. Jag kände på mig förut att du blir gravid denna månad.

heyorange skrev 2014-09-16 08:00:04 följande:

Japp! Här håller jag mig från att testa. Bim på fredag. Men har en känsla i kroppen som säger MENS.

Hoppas den är punktlig i så fall :)

• SecretlyMe

Jag brukar ha hugg i livmodern då och då under min cykel. Är det nytt för dig? Hoppas att det inte är nåt dåligt och beror på att det växer nåt där inne. ^^

Millannn skrev 2014-09-16 08:05:03 följande:

BIM-5 och imorse när jag gick på toaletten och sen ställde mig upp högg det till i livmodern. Även sovit dåligt och haft ont i ryggen inatt! Någon mer som har samma?

• SecretlyMe

Ja man inbillar sig så mycket pga längtan, jag har varit skengravid hundra ggr :p Att du mår bra och inte känner skillnad kan bero på en grav det med, ingen grav är den andra lik :)

Beth1 skrev 2014-09-16 07:52:25 följande:

Vad tråkigt att läsa att det inte ville sig för några av er lyckosparkar er i rumpan!

Jag är på äl+6 och mår precis som vanligt. Förra grav hade jag knasig (läs kass) mage från att det tog sig och säkert fram till v 9-10 så nu sitter jag och känner efter om det inte bubblar lite

Svar på tråden BIM September 2014