Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Vill bara påpeka att jag provat detta men att streck syntes för mig fastän inget var där.. :( Men jag ser tydligt på dina tester utan redigering. Grattis!

Manelma skrev 2014-09-20 09:10:41 följande:

Tips för er som tittar efter att göra bilden så här då ser man lättare om det finns ett riktig streck!

• SecretlyMe

Håller med dig :) hoppas innerligt för dig denna gång.

Milie skrev 2014-09-20 09:39:35 följande:

Insåg precis en till positiv sak med att fortsätta i samma tråd. Jag känner mig faktiskt mindre stressad av att byta tråd/månadsnamn "hela tiden". Det är himla skönt att få vara kvar på samma.

• SecretlyMe

Låter som bra odds! Då ska vi inte ge upp om det inte tar sig denna gång :)

Det känns bra. Enligt Alltförföräldrar's kalender skulle äl vara den 15e och enligt FL's den 17e. Jag hade positivt utslag den 17e, men jag tror ägget släppte igår. Så jag räknar på äl +1 idag med bim 1/10 istället för 29/9.

Haft molvärk sen över en vecka tillbaka och har fortfarande älsekret :p så jag kan inte tolka, bara hoppas nu :)

Ah, okej. Ja, för min del blev min bästa vän gravud på deras första försök så det var tungt att få ett så oväntat besked. Men men, snart vår tur.. :)

Milie skrev 2014-09-20 13:53:51 följande:

Vad snäll du är! Jag har hört att 85% blir gravida inom 7 försök, så nu har jag bestämt att det är min tur. Det här blir ju 7:e försöket. Jag hoppas för oss båda! Ju fler försök, desto mer troligt att det tar sig nästa gång. Hur känns det den här svängen? Du är i lutealfasen va?

Lite mer allmänt så fick sambon just veta att en kompis till honom ska bli pappa. Eftersom jag aldrig umgås med hans flickvän så känner jag enbart lycka för deras skull.

• SecretlyMe

Ser inte alls ut som spök, tror definitivt det kommer stegra! Hoppas hoppas!

Malvik skrev 2014-09-20 14:36:43 följande:

Har hållt mig lite i bakgrunden och följt er alla härinne sista dagarna. Tror att jag håller på att bli knäpp! Jag testade igår på BIM -6 och idag BIM -5, alldeles för tidigt att testa enligt alla "regler"- jag vet! Men... Såhär ser resultaten ut, tar såklart inte ut någonting förskott!

• SecretlyMe

:( hoppas det inte betyder mens..

Pyret 85 skrev 2014-09-20 15:34:28 följande:

var på toa nyss och vääääldigt ljusrosa när jag torkade mig så mensen är nog på g med tanke på mensvärken jag har...

• SecretlyMe

Blev bra Milie :)

Heyorange, men vafan.. Kände på mig att du skulle plussa nu.. :(

• SecretlyMe

Välkommen och lycka till :)

hannap90 skrev 2014-09-20 17:30:28 följande:

Jag hoppar in i denna tråden om det är okej :)

Jag har BIM 30 september. Redan nu har jag svullen mage, stickningar vid nedre regionen till och från, samt lite illamående ibland. Jag hoppas det kan kanske kan vara någonting, men det är min och min sambos första försök så hade väl varit tur om det tagit på första försöket :) 

• SecretlyMe

Haha omg köpte hem 5 grav-tester nu.. Ändå säger jag jämt att jag ska lita på tempen :) fick med en sticka gratis vid min förra beställningen och så även nu. Har alltså 7(!) tester till denna omgång haha. Då kan jag börja testa på äl+5 :p

• SecretlyMe

Jag tror jag hade äl igår så nä, känner inget än ;) jag har bara känslan av att vi lyckats. Jag hoppas verkligen att vi har det..

hannap90 skrev 2014-09-20 18:16:55 följande:

Det är riktigt svårt att vänta ut dagarna... Har du några känningar? :)

Svar på tråden BIM September 2014