BIM September 2014
Vilken tur! :)
Ja, det är lite tungt nu men man får försöka vara positiv ändå.. :/
Ah, bra förklarat! Har heller aldrig varit säker på låg och hög innan.
Fy vad hemskt med din systers lilla bebis
Vilken tur! :)
Ja, det är lite tungt nu men man får försöka vara positiv ändå.. :/
Ah, bra förklarat! Har heller aldrig varit säker på låg och hög innan.
Fy vad hemskt med din systers lilla bebis
Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)
Yes!
Åh, så mysigt :)
Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)
Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)
Jag hoppas!!
Haha, ja nu jävlar är det bäst att spermierna simmar bra och träffar ägget så du är preggo till flytten ;)
Förhoppningsvis joinar vi dig på preggo-sidan om mindre än en månad ;)
Jag har som mål att vara gravid innan vi flyttar in i huset, och idag fick vi veta att vi får flytta in i månadsskiftet okt/nov så det är ju bäst att jag blir på smällen nu. Haha.
Jag vet inte varför. Men heyorange, jag tror du är gravid denna gång.
Känner nästan på mig att vi kommer bli det oxå, men det kan likväl vara önsketänkande :)
Heyorange, jag hoppas det är vår tur nu, och Milies och NILE90's tillsammans med alla andra <3
Idag har jag känt mycket molvärk, nästan som mensvärk. Äl på G snart.. :) Börjar testa på fredag. Idag satte jag igång med folsyran. Och även om det inte tar sig så har jag ett annat mål; när jag slutade röka gick jag upp 12kg på tre månader. Vägrar detta och tränar och äter ordentligt för att gå ner dom till nyår :)
+1! :)
Jag tycker att det skulle vara sjukt roligt om alla som plussar men också alla som får kämpa igen nästa månad stannar i samma tråd! Jag har fått så mycke tycke för er alla och jag vill ju följa alla er vare sig ni är gravida eller kämpar! Och jag kommer absolut inte tycka att det är jobbigt om ni som fått glädjen att plussa, pratar om graviditet! Så kan inte alla stanna och vi kämpar allihopa tillsammans? Graviditet är inte enkel att gå igen heller! Och vi kan alla stötta varandra gravid som icke gravid! <3
Man har nog sina anledningar. I mrshellstrom's fall är det för att de gått igenom mf, bl a. Nu vill inte jag sitta här och försvara andra som kan leda till osämja, men att vara ödmjuk och ha förståelse eller åtminstone acceptans tycker jag är viktigt. Vi är många som tycker olika, vissa beslut gör vi utav rädsla. Det är i såna stunder vi peppar varandra. Jag vet inte riktigt vad du var ute efter med ditt inlägg men det verkade i mina ögon vara ett rädd dömande. Hoppas jag har fel.
Varför hålla det hemligt för sambo/kille/make?
Har inte de lika stor rätt som vi att få veta?
Min sambo hade blivit tokig om jag inte sagt något till honom direkt utan väntat en vecka eller två. Och även om det är tidigt så är det väl inte så att han kan missa om det blir ett missfall eller något går fel? Vill i gå igenom en processen helt själva?
Men ja, alla är ju olika, detta är mina tankar. Hellre tillsamman än ensam!
Det är var och ens beslut.. Hur mycket vi än försöker kommer vi aldrig tycka lika..
Fantastiskt!!
Tack ni! :) vi håller tummarna!
Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D