Han är rätt lugn i det hela, men jag hör ju besvikelsen. Och den känslan är hans egen och den kan och ska jag inte styra över. Det tar tid helt enkelt, allt handlar om tur när en enda spermie ska nå fram till ägget :)
Min temp funkar extremt bra har jag märkt för att indikera mensen. Sjunker tempen under 37.1 för mig är mens på G. Mitt numera egna och gratis gravtest :)
NILE90 skrev 2014-09-04 15:47:25 följande:
Jag försöker förklara för sambon att inte ha för stora förhoppningar och ta för givet att jag är gravid varje månad. Självklart ska vi hoppas på det bästa och verkligen hålla tummarna för att det finns något frö där inne, men för mycket tror jag inte blir bra.
Som tur är har vi fullt upp med dop, kräftskiva*2 och massa husplanering nu hela september. Ska dessutom försöka ta mig ut på några joggingrundor också bara för att få skingra tankarna och få igång träningen ordentligt igen. :)
CB och Pre-Seed är de två jag läste bra saker om idag, så jag beställde CB från billiga-tester. Har även börjat tempa lite smått, mest för att jag tycker det är intressant och se hur tempen kan ändras beroende på var man är i cykeln.