Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D

I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.

Åh vad jag babblar, men är ju så spänd.. :)

• SecretlyMe

Ja, det är ju det haha :) karln tar det som det kommer, ingen annan vet att vi försöker. Då är dessa forum perfekta :)

Tack så mycket för tummarna!

ammela skrev 2014-08-31 19:28:34 följande:

Skönt att babbla av sig lite när det är dax! :) 

Lycka till, håller tummarna!

• SecretlyMe

Grattis!

Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

• SecretlyMe

Tack vad du är snäll!

FiiaN skrev 2014-08-31 20:06:51 följande:

Håller tummarna :D

• SecretlyMe

Låter som du lyckats täcka äl iallafall! :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 22:04:50 följande:

Vi skulle köra SMEP denna månad men det blev en lite egen version av den :D. Vi sexade varannan dag fram till beräknad ÄL men den var en dag sen så det blev både dagen innan ÄL, på själva ÄL-dagen och dagen efter. Idag orkar sambon inte haha :D. Får väl nöja mig med denna månadens försök helt enkelt :)

• SecretlyMe

Nej det vill inte jag heller, vill inte ha det där stela. Denna gång blev det lite stelt sådär, men det var första gången med äl-tester och jag blev väldigt på :p annars så är vi noga med mycket närhet och kärlek, det sker för oss naturligt :) som tur är har han inte prestationsångest. Vill inte hamna där..

Bebben84 skrev 2014-08-31 22:22:56 följande:

Jo så kände jag också så vill liksom inte pressa sambon. Vårt sexliv ska inte förstöras pga allt detta :)

• SecretlyMe

Tempen sjönk som en sten idag efter att ha hållt sig fast på 37.1 i flera dagar :( 36.6 när jag vaknade. Struntar i test och ser om mensen dyker upp på dag 30 (onsdag) istället.. Inga ömma bröst heller längre. Alla typiska tecken för mens. Så jävla ovärt att gå och må illa, ha ömma bröst och jämn temp så länge.. Kroppen är förrädisk.. Men men, väntar och ser men tänker inte låtsas hoppas när alla tecken för mens finns.

• SecretlyMe

Åh nej.. :(

Jag känner oxå efter mer, men jag har mått riktigt kräk-illa sen en vecka tillbaka och trodde jag åkt på magsjuka.. Kanske är stressmage, det har varit tungt på jobbet i 2v. Har jämfört denna månadens symtom med andra och de är inte alls lika, förrän idag med låg temp och inga ömma bröst..

Fjällsippa skrev 2014-09-01 07:00:19 följande:

Precis samma för mig idag, tempen sjönk med ungefär lika mycket. Det betyder för min del att mensen kommer i morgon. Jag tycker dessutom att jag har mer ont, och mår mer illa nu när jag har mens sen jag började försöka bli gravid. Spelar psyket så stor roll att man blir så nere liksom så det känns värre?!

• SecretlyMe

Hur går det för er med bim i dagarna? Nån som plussat eller har nåt på känn? :)

• SecretlyMe

Du har bim imorgon såg jag. Fan att testet var negativt :(

SRMmamma87 skrev 2014-09-01 08:35:00 följande:

Tog ett test i morse. Tokblankt mår fortfarande lite illa, men räknar med att mensen kommer i dagarna

Svar på tråden BIM September 2014