BIM September 2014
Du kan inte avgöra det via tappen...
Kände just på tappen. Låg och hård. Så ingen bebis denna månad då. Hoppas mensen kommer tidigt då :)
Du kan inte avgöra det via tappen...
Kände just på tappen. Låg och hård. Så ingen bebis denna månad då. Hoppas mensen kommer tidigt då :)
Jag läser olika överallt och tycker inte man ska gå på tappen alls. Tempning däremot är väldigt bra sätt att indikera mens eller grav.
Inte? Tycker alla gravida skriver att dom haft hög och mjuk tapp.
Hm, inte riiktigt än. Imorgon är nog testet positivt och då sker äl om 12-48h :)
kan någon hjälpa mig tyda detta test? första gången, äl eller ej?
Grattis mrshellstrom! Jag ser definitivt :)
Och tillklaras, jag ser en liten skugga på din. Hoppas det ökar!
Ni som hoppar vidare till oktobertråd; synd att ni inte stannar.. Tycker det är trist när man inte kan fortsätta på samma ställe.. :/ men stort lycka till nu!
Jag tycker det känns trist att hoppa mellan trådarna hela tiden. Jag ser gärna en fortsättning i denna, tills vi alla får plus haha :) Och som du säger lär man känna så många. Dig och NILE90 har jag ju pratat med mest, men jag känner för alla tjejer här inne, ni är så goa och peppande vilket gör att resan till bebis känns lite mer harmonisk.. :)
Jag skulle gärna stanna kvar efter mensen om jag får :). Tar ju ett tag att "lära känna" alla och nu har man kommit dit tycker man och då känns det tråkigt att lämna. Blir typ dubbel sorg när mensen kommer :/
Ni som passerat BIM samt har BIM idag - hur går det??
Milie, såg att du skrivit längre bak. Hur går det? Hur mår du?
Skickar en styrkekram till Glädje, fyfan att kroppen ska jävlas så!!
Jag stannar oxå! Vi gör en ny bimlista sen bara? :)
Jag känner precis likadant! Kan vi inte stanna kvar här då? :)
Iiih. Får du testerna idag tycker jag att du ska testa direkt då du är över bim. Håller tummarna!!
Jag har BIM+3 och väntar ivrigt på mina grav-tester! Trodde ju jag fick min mens (BIM+1), men va nog inte det, då det bara var som röd/rosa flytningar i 1,5 dag. Idag är det ingenting, och jag har fått nya bristingar på brösten, men dom är inte ömma.
Jag förstår dig - här är äl-6 ungefär haha. Alltså har jag inte haft äl än :) Hoppas ni lyckats denna gång!
vad härligt att det börjar dyka upp lite plus :)
Själv är jag på äl +3 och tiden går så sjuuukt sakta.
MEN GRATTIS!!
BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!