Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Tack! Jag är väldigt hoppfull tack vare att tempen inte sjunkit som den gör innan mens, och att brösten ännu ömmar. Återstår att se om det blir en cykel på 28 eller 30 dock.

Håller tummarna hårt för dig oxå!

Lizzie09 skrev 2014-08-31 11:58:34 följande:

Håller tummarna för er tjejer! :) Själv har jag förmodligen precis haft ÄL och nu väntar man med spänning på om det blir någon mens i september eller inte! :)

• SecretlyMe

Åh, vad trist :( nya tag nästa månad, ge inte upp :) kram

MiaIa90 skrev 2014-08-31 12:23:02 följande:

Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.

Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.

• SecretlyMe

Som du själv peppat med - ropa inte hej förrän mensen är.här :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 14:38:52 följande:

ÄL+2 idag och molvärken är redan här, precis som månaden innan. Bådar inte gott det här med andra ord :(

• SecretlyMe

Skönt att du kan tänka så :)

Bebben84 skrev 2014-08-31 15:14:37 följande:

Nä helt sant! :) känner dessutom inte mig nere eller så, utan kommer mensen så kommer den och man får helt enkelt ta nya tag :)

• SecretlyMe

Välkommen! Hoppas det tar sig nu!

Ciconiidae skrev 2014-08-31 16:22:42 följande:

Hej allihop, får jag vara med här fastän jag är singel och förhoppningsvis blivande ensamstående i Maj? :) Inseminerar mig i Danmark. Kan ngn isf lägga till mig på listan?

6/9 Ciconiidae, 29 år, 1:a barnet, 2:a försöket

• SecretlyMe

Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/

• SecretlyMe

Haha! ;) <3

Bebben84 skrev 2014-08-31 16:33:18 följande:

Kom ihåg: så länge mensen lyser med sin frånvaro så håller vi hoppet uppe ;) <3

• SecretlyMe

Blodet kom inte från tappen verkar det som, så inte nidis. Har haft mycket symtom nu så är det nidis har jag varit skengravid ^^

EmmaK1 skrev 2014-08-31 16:38:33 följande:

det kan inte va en nidblödning då? tänk positivt, det är inte kört innan mensen kommer

• SecretlyMe

Grattis :)

Om du vill testa är upp till dig, men skulle rekommendera morgonurin då du testar tidigt.

fruannie skrev 2014-08-31 17:19:34 följande:

bim på onsdag och födelsedag idag! Ska man ta ett test och hoppas på en underbar födelsedagspresent eller vänta in bin o ev utebliven mens. Hmm velar, ibland är jag stensäker på att de inte tagit sig och så i nästa stund börjar jag få små förhoppningar,

Kände igår typiskt mensvärk men jag vet inte, vi var på kräftskiva igår och jag körde så drack ju inte men blev ju lite sent och jag verkar va den som mår sämst idag och känner mig typ bakis!!! Sjukt orättvist :)

Svar på tråden BIM September 2014