• Lizzie09

BIM September 2014

TigerEmmlis skrev 2014-10-17 09:33:24 följande:

phpCBGIwz21911.jpg

Vad tror ni? Äl +8 slltså!

*Nova 10-11-12* *Wilma 13-04-14* *Änglabarn 2014-08-15*
    Tycker det ser ut att vara ett streck till :D
  • Lizzie09
    Gummsan skrev 2014-10-17 11:54:21 följande:

Tagna i samma urin. Graviditetskollens test ger jag ej mycket för alltså! phphA89ZW00917.jpg

Oj, jag har också bara Gravidkollens hemma. Kanske borde köpa hem något annat istället då :S
  • Lizzie09

Befarar att jag fick tidigt missfall i tisdags eftersom dagens test visar negativt. För teststrecket måste ju bli rosa, och mitt idag visar ett väldigt tydligt streck, men strecket är alltså Vitt. Antar att det är själva testlinjen man ser så himla tydligt? På bilden har testet torkat något, men ja, ni ser ju. Gravidkollens tester..

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-18 15:47:29 följande:
    fast om det är gravidkollens stickor hade jag nog inte litat riktigt på dom.
    De fyra positiva känner jag mig rätt säker på ändå, eftersom de ökade något i styrka efter varje test. Men det jag tog idag ser ju jättelustigt ut. Har ett kvar av graviditetskollens som jag ska ta imorgon bara för att få slut på testerna, sen kommer jag aldrig beställa från dom igen
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 19:30:43 följande:

Vi kanske inte ens är ett par längre, jag vet inte.. Alla mina drömmar föll i kras...

Nej vad tråkigt :( Kram!
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-18 23:17:07 följande:
    Prova ett annat  test.. jag skulle ha provat ett digitalt om jag vore du eftersom du sett tidigare att det stregrat lite.. :)
    Idag visade testet helt blankt, så nu känns det skönt att jag kan släppa denna röra och ovisshet för att gå vidare och ställa in mig på nästa ägglossning. Förmodligen blev det ett tidigt missfall och jag hoppas verkligen att nästa vill stanna. Tack för allt stöd!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-10-19 09:05:24 följande:
    Beklagar, hoppas det tar sig denna gång och att det stannar kvar hela vägen.

Hur känns det nu?
    Tack, ja jag vill så innerligt att det sätter sig nästa gång. Det är rätt tungt, men jag känner mig ändå okej. Blickar framåt och har bestämt mig för att köpa ÄL tester till nästa omgång för att vara extra säker på när ÄL sker också.

Hur är det med dig idag? Kram
  • Lizzie09
    Malinbarre skrev 2014-10-19 11:26:19 följande:
    Jag kommer inte lita på dessa tester igen, hade samma på mina. Men ta ett annat test för att vara helt säker! Beklagar om det är ett tidigt missfall!
    Nej inte jag heller, aldrig mer deras. Tog ett test idag också för att få slut på testerna från gravidkollen, och det visade negativt. Så nu blickar jag framåt och lägger all min energi på nästa ÄL :) Tack!
Svar på tråden BIM September 2014