• Lizzie09

BIM September 2014

VioloLaviose skrev 2014-09-25 15:50:54 följande:
    Jaaa =)

Vi har samma här, vi bor relativt nära (1 h enkel resa med bil) men vi träffas inte heller.. Det är väl så när man har så mycket i sitt liv så även några timmar går inte att klämma in :/

Vi har både och =)

JA eller hur! Nu jävlar, Du har 4 dagar kvar va? Jag har 12. Ha... Sugigt :P Men har mycket planerat, Gekås tillexempel den resan är typ 2 dagar.. Sen jobbar jag och pluggar och har alla mina skatter som ska tas om hand så man har ju fullt upp :P

Ja precis, det tar ju ändå tid att ta den där resan på 2 timmar, och sedan ska man ju vara där ett tag också, då går det lätt en hel dag :/ Som tur är så har jag syrran 15 min bort med bil, så där spenderar jag många av mina lediga dagar :)

Vad mysigt! :)
    Mjaa, 4 dagar kvar till ÄL bara :( Så har 18 låånga dagar kvar till bim, haha! Ja det är toppen att ha massa planerat, då är man helt plötsligt framme vid bim sedan! :) Så himla kul med Gekås, har funderingar på att dra dit i oktober också! Förstår att du har fullt upp, är så himla imponerad av sådana som du som fixar både jobb, plugg och barn, riktigt superwomen! :) Jag tycker det kan bli mycket med bara jobb, plugg och Hund, haha!
    När har du läst klart till undersköterska?

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 20:10:04 följande:
    Jo men visst är det så.. Träffas man sällan så stannar man gärna ett tag, helst över natten liksom. Och det går nte  så ofta =( Men det är tur du har syrran nära =)

Ahaaaa fyra till ÄL, okeeeej åh vad drygt. Men ni får iallafall ha en massa trevligt just nu som kan resultera i ett litet paket med tio fingrar tio tår :) Visst kan vi också iofs haha :D men ändå =)

Jo tack, jag vet inte riktigt hur jag fixar det faktiskt. Börjar läsa i våras, fick ganska fina betyg också så jag skrämmer mig själv, trodde inte jag hade energin :O Tack =)

Blir klar 2016, antingen vår eller höst, beroende på när vi plussar. Tar ju lite längre tid just för jag läser förberedande ämnen också :(

Dudå?
    Ja det är jätteskönt att ha henne så nära, vi är väldigt tajta hon och jag :)
    Japp, så jag har en låång väntan framför mig, haha! Vi har ju iofs en väldigt mysig period framför oss just nu, och det är inte fy skam ;) Väntan mellan mens och ÄL är ju så fruktansvärt tråkig och långsam, det händer ju absolut iiingenting.. Mellan ÄL och BIM kan man ju iallafall leta lite tecken och gå runt och hoppas :D 

Jättebra jobbat då ju, vad duktigt du är! :) Jag började läsa i januari och är färdig i maj 2015, så det vore helt perfekt om det tar sig för oss denna månaden :) 
  • Lizzie09
    Malinbarre skrev 2014-09-26 09:56:02 följande:
    Jag hade gjort det :) stort lycka till!
    Jag får inte heller nått särkilt ÄL-sekret, så jag har också köpt hem fertilitetsglidmedlet som snart ska prövas :)
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-01 09:38:29 följande:

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ???? phpsnahTP56861.jpg

Jag set tyvärr inget :/ Prova i övermorgon igen så kanske det syns mer :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-01 17:38:10 följande:

? :o :s phpKhJOvF58236.jpg

Visst är det ett plus! :D Stort grattis!
  • Lizzie09

Har precis haft ÄL och har en bra känsla om försöket denna månad! :) Hoppas, hoppas verkligen att min känsla stämmer och att det blir ett plus i oktober! Dock är det 12 låånga dagar kvar till BIM

• Lizzie09
    Jag är på ÄL +7 idag. Mått illa hela dagen, höll på att kräkas av lukten av mat på jobbet idag (jobbar där vi får mat från storkök). Ömma bröst och tycker att hela jag känns svullen. Även om det är väldigt tidigt så tänkte jag ta ett test på onsdag innan jag ska in och operera ut en visdomstand (!!) för att eventuellt kunna glädjas åt något medan man ligger där och plågas ;)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-10-08 10:08:41 följande:

Hejsan å grattis till alla plus!! smile2.gif

...här har jag varit borta från ett tag, men misstänker att ni inte saknat mig då ni verkar vara en grupp som håller ihop.

Man känner sig lätt utanför här smile1.gif

Dock ska jag enligt Appen, ha äl idag...min cykel skiftar mellan 26 och 29 dagar. Mös till det igår kväll... Vi har sex bara en gång i veckan så vi får se hur det blir smile1.gif förra månaden hade vi sex två dagsr efter äl eftersom mensen kom på dag 26. Så jag har större förhoppningar på denna omgång smile1.gif

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Håller med dig om att man känner sig lite utanför här! Är du med i BIM oktober gruppen? :)
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-10-08 11:37:27 följande:

Hej. Nej de är jag inte? Ska leta upp den smile2.gif

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ja gör det, kan rekommendera den! :)
Svar på tråden BIM September 2014