BIM September 2014
Vi har samma här, vi bor relativt nära (1 h enkel resa med bil) men vi träffas inte heller.. Det är väl så när man har så mycket i sitt liv så även några timmar går inte att klämma in :/
Vi har både och =)
JA eller hur! Nu jävlar, Du har 4 dagar kvar va? Jag har 12. Ha... Sugigt :P Men har mycket planerat, Gekås tillexempel den resan är typ 2 dagar.. Sen jobbar jag och pluggar och har alla mina skatter som ska tas om hand så man har ju fullt upp :P
Ja precis, det tar ju ändå tid att ta den där resan på 2 timmar, och sedan ska man ju vara där ett tag också, då går det lätt en hel dag :/ Som tur är så har jag syrran 15 min bort med bil, så där spenderar jag många av mina lediga dagar :)
Vad mysigt! :)
Mjaa, 4 dagar kvar till ÄL bara :( Så har 18 låånga dagar kvar till bim, haha! Ja det är toppen att ha massa planerat, då är man helt plötsligt framme vid bim sedan! :) Så himla kul med Gekås, har funderingar på att dra dit i oktober också! Förstår att du har fullt upp, är så himla imponerad av sådana som du som fixar både jobb, plugg och barn, riktigt superwomen! :) Jag tycker det kan bli mycket med bara jobb, plugg och Hund, haha!
När har du läst klart till undersköterska?