BIM September 2014
Plussade idag, lite mer än 4 månader sedan mitt MA upptäcktes.
Hur går de för er andra?
Här rullar det på bra, snart vecka 24 och mår faktiskt väldigt bra :)
Plussade idag, lite mer än 4 månader sedan mitt MA upptäcktes.
Hur går de för er andra?
Åh va kul grattis :)
Jag är i v 35 nu O allt känns väldigt jobbigt nu i slutet. Längtar bara till bf
tack, åå va härligt :D
Hur går det för er alla? :) Eagle, det måste vara nära för dig nu va? :D
V 38+1 idag och tiden verkligen sniglar sig fram... två veckors väntan mellan äl och bim är ju ingenting jämfört me detta :( hur går de själv?
Är fortfarande gravid, 7+6. Dock blev jag inlagd igår för att få vätska genom dropp då jag inte har kunnat behålla varken mat eller vätska. Har lyckats behålla frukosten idag, så de känns skönt men kommer få vara kvar här till imorgon iaf.
Hur går de för dig?
Eagle du måste uppdatera oss här när lillpojken kommit till världen :D Önskar dig all lycka till!
Känns som denna fantastiska tråd är nästintill utdöd nuförtiden :( Men jag är ju fortfarande nyfiken på hur det går för er som är kvar! Så hur går det för er allihop? <3
Hej tjejer!
Hur har ni det allihop?
Min son blir 7 veckor på fredag, har haft en jobbig tid med sömnbrist och förlossnings depression men kämpar på och hoppas på bättte tider...
Wow vecka 35 lizzie
Jag vet genom instagram att srm mamma är gravid :)
De är grymt O föda... längtar till nästa förlossning... de gör sjukt ont hade bara lust gas men de va så värt smärtan när bebisen är på brösten O man hör den gråta...
Jag åkte in kl 13 O han föddes 1745. Va i badkar 13-15... O gick från 4cm till 10..om du kan kör utan smärtlindring.. går fortare
hej, härligt att höra hur det går för er :)
jag går in i v.19 imorgon och har RUL på torsdag så väntar spänt på de :D
vi tog reda på kön och vi ska få en liten dotter :D <3
Jodå, lillkillen fyllde 1 år för 10 dagar sen och jag börjar jobba o drygt en månad.
Du har kanske till och med fött redan?
Igår föddes vår älskade lilla tjej, hon är helt underbar och allt har gått superbra! <3
Åh grattis <3 hur va förlossningen? Hur stor va hon O vad heter hon?
Tack! Den gick jättebra, kom in vid klockan 14 och var då öppen 4 cm. Vid 16 var jag öppen 6 cm och då började jag andas med lustgas. Vid 18 var jag öppen 10 cm och vid 18.59 är hon född! :) Det blir en liten Leah ?