• Lizzie09

BIM September 2014

VioloLaviose skrev 2014-10-11 18:26:12 följande:
    Alltså det kommer knappt jag göra heller haha (kan inte slita mig från denna tråden <3 )

Jovars.. Mår oförskämt bra än så länge så försöker njuta av det hehe . Är i 4+4 bara.. :/

Vad gullig du är! :)

Vad skönt, hoppas det fortsätter så! :) Hur har du mått vid tidigare graviditeter? 

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 19:18:36 följande:
    :*

Har mått för jävligt rent ut sagt mellan vecka 7-20 typ så jag är beredd haha :)

Nu har jag kollat tre gånger på din bild och ja. Där är något där. När har du bim? (Har inte listan framför mig, skriver på mobilen)
    Oh, ja då är det bra att du passar på att njuta nu då! :)
    Åh, blev helt tårögd av dina ord, jag håller tummarna så hårt för att det ska finnas något på testen imorgon också! Har bim på måndag :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 20:45:37 följande:
    Jag kommer checka Luren direkt imorgonbitti! Har en bra känsla för dig! :)

<3
    Hoppas, hoppas, hoppas att det blir positivt imorgon då! :) Åh tack, jag hoppas din känsla stämmer! <3
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-11 20:51:05 följande:

Men usch vad illa det lät. Hoppas du förstår hur jag menar :(

Haha, jag förstår dig :D
  • Lizzie09

Vad gulliga ni är allihop! :)

Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-12 08:27:07 följande:

Åh jag hade en sån fin dröm. Drömde att sambon köpte en massa saker till bebisen. I drömmen sa jag till honom att jag är ju inte ens gravid ännu. Nä sa han men det kommer. Lyckades också i drömmen att övertala honom att vi skulle ta en tur till gekås i ullared och inhandla alla bebissaker. Men det där händer nog inte i verkligheten. Till gekås får jag åka själv.

Vad fint, hoppas det är en dröm som blir sann! :)
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-10-12 10:26:24 följande:
    De ena testet är kanske känsligare än de andra?
    Kanske, men vågar nog inte hoppas på det utan ställer in mig på att mensen kommer :/
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-12 10:42:14 följande:
    Men alltså digitala brukar vara tramsiga med att visa. Om det är supersvagt på vanlig sticka så är det inget ovanligt att digitalt visar ej gravid. Posta bild på den vanliga Stickan !!
    Jaså. Vet dock inte om jag vågar hoppas igen, så är inställd på att mensen kommer. Men har den inte kommit imorgon eller på tisdag så kanske jag testar igen. Var rätt snabb med att kasta testen idag, hehe, så tog inga bilder på det idag
  • Lizzie09

BIM idag men ingen mens än så länge. Hade tänkt testa mig idag också, men jag hade tydligen gjort slut på mina tester, trodde jag skulle ha en kvar. Tycker att jag har flera symtom, men det skulle ju också kunna vara tecken på att mensen är på G. Men det blir till att vänta och se :)

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 15:44:02 följande:
    :) Har du beställt nya test? 
    Jajjemän, beställde både stickor och ett digitalt imorse :)
Svar på tråden BIM September 2014