BIM September 2014
Har en himla molvärk idag. Lite genomskinliga flytningar också. Vore ju ett under om det är ÄL som är på g redan. Vi får se helt enkelt.
Har en himla molvärk idag. Lite genomskinliga flytningar också. Vore ju ett under om det är ÄL som är på g redan. Vi får se helt enkelt.
Herregud! Inte sekund denna gång! :)
För att uppdatera läget här så försöker vi inte denna gång, inte som föregående månader. Jag kör inga ältester och tempar inte. Min karl jobbar mycket borta nu med jobbet och jag tröttnade på schemasex. Det har hjälpt jättemycket för bådas våra humör och ingen av oss har känt stress över det här.
Jag har under helgen haft mycket älsmärtor och mycket flytningar, går jag tillbaka föregående månader sker äl dag 16 eller dag 19, vilket är idag eller på torsdag.
Nu får det bli lite som det blir, men bim är iallafall nån gång mellan 29/11-2/12. Är gärna med på bimlistan ändå :) 23 år, 1a barnet, 7 försöket.
Lizzie, hur går det?! :)
Testerna kom med posten, woho! Testade inte med morgonkisset, men det ser ut som att testerna visar svaaga streck! Dock vågar jag inte tro på något till 100% förrän jag tagit det digitala, vilket nog får ske imorgon eller övermorgon :) Så himla pirrigt!