• Lizzie09

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-11-12 11:49:34 följande:

Hur går det för er med svaga streck??

Suupersvagt streck på dagens test, så får se kommande dagar om det är spökstreck eller inte :)
  • Lizzie09
    sanara88 skrev 2014-11-12 16:18:05 följande:

Så här :)

Vad tror ni?

phpa0prqf82906.jpgphpJiuZHS47350.jpg

Helt klart plus! Stort grattis! :)
  • Lizzie09

Är på BIM -1 idag och tycker mig se ett svaagt teststreck på stickan. Dock vågar jag inte lita till 100% på testerna jag har då de är billiga från tradera. Men ska in till stan i eftermiddag och köpa mig ett mer pålitligt! Håller tummarna att det inte är ett litet inbillat spökstreck jag såg imorse :)

• Lizzie09

Tog ett test på eftermiddagskisset, men tror nog att jag får ställa in mig på att mensen kommer imorgon :/

• Lizzie09
    EmmaK1 skrev 2014-11-13 17:19:26 följande:
    Vet inte om jag ser i syne men tycker att det ser ut som ett jätte jättesvagt streck! Ta ett nytt imorgon på morgonurin och se om det blir tydligare:)
    Oj, gör du det?! Vad spännande! Då kaanske kanske jag vågar ha en gnutta hopp om morgondagen :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-13 19:48:18 följande:

Och oj vad det plussas i tråden. Någon kvar som inte plussat ännu??

Förmodligen jag!
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-11-13 21:16:41 följande:

Vem är först ut med bim av oss som inte plussat? smile1.gif

Jag har bim på tisdag troligtvis... Är på äl+9.

Tänker inte testa mig denna månad, märker om mensen kommer.

Trött är jag! Och känner nå ömt i blygdbenen ibland.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Jag har BIM imorgon :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-14 15:42:28 följande:

Lizzie? Bim idag? :)

Vad roligt att du är kvar VioloLaviose, har saknat dig! :) Hur mår du nu?

Yes, BIM idag men ingen mens än så länge :) Håller tummarna stenhårt att det ska ha tagit sig denna gång!
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-15 11:36:26 följande:
    Ja jag kikar in ibland och försöker hänga med :) väntar på dig ju! :)

Mår någorlunda. Vecka 9+5 idag :) har fått se bönan på vul . Men illamåendet , jösses...

Har du tagit något test? <3
    Åh vad gullig du är! :) Ja jag hoppas på att kunna gå med i någon bf grupp snart jag också!

Oj vad fort det går! Vad skönt att ha fått se det lilla livet, men jobbigt med illamåendet :/ Hoppas det går över för dig snart :)

Jag har testat med billiga tester från tradera men teststrecken är så svaga så känner att jag inte kan lita på dem.. Idag har jag dock en känsla av att mensen kommer komma, så vi får se hur den här dagen slutar :/ <3
  • Lizzie09

Ingen mens än, BIM +1! Kände mig nästan säker på att den skulle komma idag, men den har inte kommit än iallafall :) Spänningen stiger!

Svar på tråden BIM September 2014