Anonym (ofdrykkja) skrev 2014-08-05 22:45:16 följande:
Det blir nog bättre i natt, jag brukar bunkra upp med film och godis och direkt det börjar bli jobbigt så går jag upp och ser film istället.
Men du har kommit långt nu. Skulle det skita sig nu så ta inte en hel tablett vad du än gör. Mosa den då och ta en 1/4 eller något oavsett vad läkarna säger. Du har kommit så långt nu.
Tack, jag kommer inte att ta något av det igen, så maken har gömt dem. På så sätt kan jag inte i ren desperation ta en. Mitt största problem med det här är att jag kan inte titta på tv, jag har inte ro att vara still, eller att fokusera. Det är som restless legs gånger 1000. Skitjobbigt, pirrar tom.i armarna, går inte att vara still.
Diamant skrev 2014-08-05 22:47:09 följande:
Du är så himla stark tjejen!
Kämpa på, nu är det snart över!
Nu är inte läge att ge upp, du har gjort så mycket av det redan resten klarar du!
Tror på dig!
Ofdrykkja, jag har läst dina kommentarer och förstod direkt att du är i den "världen" själv och jag tycker att det är så himla fint och omtänksamt av dig att hjälpa henne, du som har erfarenhet och själv vet hur det är. Fint med människor som du <3
Tack, allas stöd har betytt så otroligt mycket! Att bara veta att en främling lägger några sekunder av sitt liv på att skriva några rader och muntra upp är stort och hjälper mer än man tror.
Vad gäller Ofdrykkja som verkligen lagt tid och omsorg på mig och på att nå fram till mig, hen kommer jag aldrig kunna tacka tillräckligt. Det har varit guld värt. Det enda jag kan.hoppas på.är att hen får samma stöd när det är dags.
Jag kommet helt klart försöka hjälpa andra efter det här! Precis som Ofdrykkja stöttat mig, och ni.andra.