• Anonym (o)

Avgiftning, sämsta mamman!

Efter en olycka för sex mån sedan fick jag opiater utskrivna, oxycodone 10 mg, jag skulle ta 2-4 två gånger dagligen. Jag lyckades trappa ner dem till en per dygn, och sen upp till två när effekten avtog. Det var då jag insåg att jag måste sluta, innan det spårar ur.

Nu har jag varit utan i 28 timmar! Natten har jag inte sovit alls under men jävlar vilket rent hus jag har. Rastlösheten är hemsk och ångesten över vilken usel förälder jag är känns total. Hjärnan skriker åt mig att ta en oxycodone så blir jag lugn och harmonisk. Och smärtan gör sig påmind. Det är nu man ska stå emot antar jag.

Är första natten värst?

• Svar på tråden Avgiftning, sämsta mamman!
  • Anonym (o)

Står på min balkong och gråter medan jag tittar på stjärnorna. Fy fan vad jobbigt!!!

Tack för stödet. Mannen sitter vid datorn, han fattar inte.

• Aaliyah

Du är så jäkla duktig. Ge inte upp, snart är du av med tabletterna.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Eleonor01
    Anonym (o) skrev 2014-08-05 01:01:33 följande:

Står på min balkong och gråter medan jag tittar på stjärnorna. Fy fan vad jobbigt!!!

Tack för stödet. Mannen sitter vid datorn, han fattar inte.

Såååå duktig du är! Kom igen. Ännu fler timmar avklarade å snart är du ur det!! Duktiga du
  • Anonym (o)

Tack alla! Det känns bättre idag, mindre kryp i kroppen och mer lugn. Jätteskönt. Jag inser att det kan vända men just nu njuter jag av framgången.

Erat stöd har varit ovärderligt för mig!

• puss

Du är sjukt toppenbra!! OMFG VAD DU SKA VARA STOLT ÖVER DIG SJÄLV!!! Vilken kanontjej du är!! Hurra för TOPPENMAMMOR som du! All heder och hatten av!!

• Anonym (o)
    puss skrev 2014-08-05 14:43:30 följande:

Du är sjukt toppenbra!! OMFG VAD DU SKA VARA STOLT ÖVER DIG SJÄLV!!! Vilken kanontjej du är!! Hurra för TOPPENMAMMOR som du! All heder och hatten av!!

Tack! Jag börjar känna att jag är starkare än jag trott. Framförallt har det här lärt mig att inte döma missbrukare som jag tidigare gjort. Jag har undrat hur föräldrar kunnat fastna i sånt här, ni vet jag hur lätt det är

Maken har gömt dom tabletter jag har kvar, smärta har jag och alvedon hjälper inte mycket men aldrig igen att jag tar något dylikt preparat. Har bokat tid med min ortoped och han får hitts någon annan lösning. Tabletter är inte rätt i det här läget!
  • Anonym (ofdrykkja)

Hur går det nu då?

• Anonym (o)
    Anonym (ofdrykkja) skrev 2014-08-05 21:41:22 följande:

Hur går det nu då?

Jag hamnade i en svacka kring 18:00. Då drog jag på mig träningskläderna och gick några km, det gjorde fruktansvärt ont i min skada men var klart värt det på det fysiska planet. Efter det lekte jag med barnen och nu har jag lagt mig i soffan med lite chips och mår bättre igen.

Så dagen har som helhet gått mycket bättre än igår. Oroar mig dock för natten, men försöker att inte tänka på det.
    cirkusmusen skrev 2014-08-05 21:49:42 följande:

Jag hoppar in och hejar på dig! :D

Tack!
  • Anonym (ofdrykkja)

Jättebra :)
    Hur sov du i natt då?

Jag blir själv peppad på att kanske tända av nu snart när du är så duktig :)

Svar på tråden Avgiftning, sämsta mamman!