BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Septemberbarn08: Ska du inte ta ett test så du vet då? Tänker att om det var jag skulle jag spekulera och antagligen till slut intala mig att jag ville vara gravid, även om jag från början inte alls ville det, och sedan bli besviken när mensen kom. Eller tvärtom! Ska du vänta på mensen kan du ju få vänta länge även om du inte är gravid :)
Förstår att du är sliten med era nätter, otroligt att du fixar det, jag hade varit ett vrak. Vi hade det sådär innan jag började jobba (2/11), men det bröts ju när vi bytte och pappan tog nätterna. Gick strålande, och det var så himla skönt!
Nu sover hon till och med i eget rum, och hon sover bättre där, antar att vi störde henne.
Kan sakna att ha henne i sängen såklart, men jag sover verkligen hundra gånger bättre nu.
Det här med sömnen har blivit lite av en ond cirkel tror jag. Borde ta itu med det och försöka oftare att få henne somna i spjälsängen men är för trött.. och blir ännu tröttare av att ha det som nu :/ men jag känner mig ändå positiv.. det kommer ju inte vara såhär för alltid ;)