BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag har extrem spyfobi jag med så jag lider med dig enormt nu! Eller egentligen är det inte så mycket spyfobi för jag har inga problem med att någon spyr av andra anledningar, men spyr någon av magsjuka får jag sån panik så det finns inte. Att det gick 5år innan vi skaffade tredje barnet var just pga den här fobin, jag ville helt enkelt inte ha ett till barn som ska dra hem skiten från dagis. Tack och lov har min fobi blivit något bättre så det blev en trea ändå! :)
Jag håller tummarna allt jag kan för att du ska klara dig! Man vill ju verkligen inte få det när man har en nyfödd att ta hand om. Något som hjälper mig när vi haft det i familjen är att dels tänka att jag faktiskt inte kommer dö av att få det, det är inte ens helt säkert ATT jag får det, det går över jävligt fort, om en vecka är vi allihop friska och det är över, och framförallt försöker jag hela tiden tänka att jag kan inte vara rädd för något som inte finns än. Ingen mening att oroa mig för hur det ska bli om jag åker dit, så länge jag är frisk så är jag frisk!