SMA87 skrev 2015-06-18 20:56:18 följande:
Ja knipa glömmer jag också hela tiden! Ska maratonknipa i helgen inför efterkontroll på måndag .
Är det någon mer som har problem med läckande bajsblöjor? Händer minst en gång om dagen här från typ inget innan... Började fasa in stl 2 blöjor nyligen, har varierat Pampers 1or och Libero 2or och sedan någon vecka endast libero 2or... Hon väger knappt 4,5 kg och testade även en libero 3a men den var tokstor... Kanske ska testa pampers 2or istället? Eller gå tillbaka till ettor känns fel? Vilket märke föredrar ni?
Ska till BM på måndag. När jag ringde och bokade sa hon att jag skulle ta med lilltjejen och visa upp men hur gör jag med mannen? Ska han också med? Antar att man kan välja det själv men hur gjorde ni? Känner inga problem att gå själv med lillan då hon oftast är nöjd att sitta och gunga i bilbarnstolen om hon är mätt och torr.
Mannen var inte med. W höll ganska god min i vagnen.
Vi har nyligen gått över till Libero stl 2. De passar hans kroppsform och känns bättre i kvalitet. Pampers luktar konstigt, men känns å andra sidan mjuka och sköna. Men vi kör på Libero uteslutande. Var noga med att veckla ut vingarna/flärparna runt benen!