BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Kpax skrev 2015-06-13 21:11:17 följande:
Gick det bra idag?
Jag är också bebisbubbleisolerad fortfarande. Det känns bara så bökigt att ta sig iväg någonstans när hon skriker på motorvägen (för rakt och monotont?), skriker om vagnen är stilla, och ska äta varannan timme.
Fantastiskt bra! Hon somnade i bilstolen innan jag ens klickat fast den i bilen, sov hela vägen. Fortsatte sova när jag knäppte lös henne och la henne i vagnen, sov sig genom marknaden (visserligen väldigt liten marknad men ändå), sov när jag lyfte henne till bilstolen igen och sov hela vägen hem. Sammanlagt tog det väl bara 1,5timme från att vi for hemifrån och till vi var hemma igen men det var väldigt skönt att hon sov så jag kunde fokusera på de äldre barnen och dessutom slapp amningen. Jag är inte brydd för att amma offentligt om det behövs men är lite orolig för att amma ute och kanske bli kall och sen tycker jag det är svårt att hitta nåt ställe där jag kan sitta bekvämt.
Jag gruvar mig nog mer för marknaden i Åsele senare i sommar. Den är ju väldigt stor så det tar sin lilla tid att gå där och så är det så mycket folk att om hon är vaken lär hon inte vara nöjd i vagnen då det inte rör sig nog mycket. Det kan ju onekligen bli spännande:/