BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Spännande Lavish!
Spännande Lavish!
Alltså detdär med blodgrupperingspapper, undra om min bm missat det eller om det inte är rutin i mitt landsting? Sen verkar det ju som att alla får lämna urinprov när ni är hos bm, har fått göra det en gång o det var i v 20 eller 25? Har hon missat det också? Eller har det funnits orsak till att ni fått lämna urinprov?
Här var det också sammanfattning på schemat idag, tog oss en halvtimme ungefär, min bm var sjuk så det tog väl lite extra tid eftersom Denna tjej inte kände mig/oss sen innan.
Skrattade när jag ställde mig på vågen. Plus 5 kg sen inskrivning. Den landande på 88 kg för övrigt. Jag är verkligen ingen smalis annars och har sämst karaktär när det gäller viktminskning så att jag lyckats banta bort de förra gravidkilona med En ny graviditet är ju bara komiskt. Det är ju också tydligt vilka kalorier som är min last... Alkohol, ostar, charkuterier och allt annat gott som vi kanske annars unnar oss men som jag fått avstå under denna tiden, haha :)
Nu längtar jag efter iskall champagne, eller ett glas rosé i vårsolen. En av målbilderna :)
14 dagar kvar nu!
Nej vad trist för er som trodde det var på gång! Själv låg jag på soffan och började känna tryck nedåt och onda sammandragningar. YES tänkte jag och studsade upp för att hålla igång. Fick bäddat sängar och farit runt mer än vad jag gjort de senaste veckorna!
Men det verkar varit falsklarm, nu sitter jag här helt trasig i fogarna ( men med renbäddade sängar iaf :) )
Någon mer än jag som har problem med appen på sin iPhone? Jag loggar in om och om igen men kan inte komma åt "mina favoriter" i menyn utan måste hitta denna tråden på nytt varje gång (tur att den är så aktiv )
Och jag är ju inloggad redan för jag skriver ju under mitt användarnamn :-/
Det är sånt tjat ned frågor om bebisen kommit. Tror folk att vi inte skulle vilja berätta när bebisen är född?
Såg att makens moster har smsat flera gånger med maken och undrat iaf bebisen är på väg. Blir lite sur över tjatet fast det inte är till mig. Hon om nån borde veta t bebisen kommer när den kommer och då hör vi av oss. Hon har vägarna förbi på lördag och vill därför hälsa på oss och då såklart träffa bebisen om den kommit ut. Hade jag hade fött så skulle jag inte tycka det är okej att hon får träffa bebisen innan våra föräldrar fått träffa sitt barnbarn och skulle jag föda imorgon så är det helt uteslutet med besök på bb på lördag. Aldrig att jag åker ner från bb bara för stt nån ska få träffa bebisen, det kan vänta tills vi kommer hem.
Blir lite grinig på tjatet. Tackar vet jag de som frågar hur jag mår,de vill med sin fråga samma sak, men det låter så mycket trevligare.
God morgon!
Då vs sista helgen som mamma till 2 självgående barn som sover gitt på natten och äter nästan samma mat som oss ;)sonen som snart blir 6år sa att han ska sova hela nästa vecka och inte gå till dagis. Jag fatta inte varför, men sambon berätta att ena fröken på dagis sagt att han ska passa på eftersom bebisen KOMMER skrika hela nätterna. Hon är så skev den där fröken, mycket konstiga frågor, funderingar & uttalanden. Men visst, hon kan ha rätt.
Nä nu ska jag ta mig upp å väcka barnen och fixa frukost då alla kommer iväg i sin tid.
Ha en bra dag!