Misty W skrev 2015-03-11 02:35:51 följande:
Ligger här vaken och kom på att jag inte skrivit till er än..
Imorse 10:21 kom en liten kille (liten om man jämför med hans bror) på 53,5cm & 4590g.
Han tog en stor kallsup fostervatten så han och pappa fick springa iväg med läkare och låg på neo i 5timmar med sond & andnings maskin innan han blev utskriven och jag äntligen fick träffa honom & framför allt hålla honom i in famn! Men nu verkar han ok och ligger i baljan å sover sött!
Jag är väl ganska mör efter snittet, men tycker att det gått bra. Längtar tills imorgon när jag får duscha, klä på mig, dra katetern & kanske träffa mina stora barn ;) men framför allt försöka mig på ett liv på benen med en bebis.
Har verkligen en sann hjälte till sambo som springer runt å fixar mat, byter blöja, hämtar mat till mig osv. Och sjukt imponerad över hur cool han var under hela 5 timmars kaos med lilleman.
Stort grattis till alla nyblivna mammor! Och sen håller jag tummarna för att ni andra får era snart!
Stort grattis till lillebror! Jag skall förbereda mig på att mina kanske också får kallsupar. Vilken tur att maken din höll lugnet hela tiden och hoppas att du fått duscha nu. Kommer ihåg från förlossningen med dottern att första duschen var så skön!