BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Tack alla för ni delar med er hur era bebisar sover.
önskar att jag hade haft en bedside crib, verkar vara så smidigt. Men vi har makens gamla spjälsäng och vi tyckte det var dumt att köpa en ny spjälsäng när det fanns en. Vi hade först min gamla vagga (släkt vagga) men den hade i tvrum mer så där sov han bara dagtid.
För en månad sen hade jag inte haft nåt större problem med att börja vänja V vid spjälsängen. Då ville inte maken för att han tyckte det var så mysigt att samsova. Sen han började bli sparkad på nätterna så tycker han inte är så mysigt längre :p Då åt Ville 1-2 ggr per natt men de senaste nätterna har det hänt nåt. Han vaknar flera gånger och vill ha mat. Jag känner att jag ändå får förlite sömn så störs maken nån natt kan han gå och lägga sig i extra sängen i Vs rum.
Nu är V säkert bara i nån period och det blir säkert bättre snart. Om jag minns rätt hade han en sån här period tidigare också. Även på dagarna äter han oftare. Maken tycker att vi kanske ska lägga till ersättning eller gröt för att V ska bli nöjd längre period. Vi ska till bvc imorgon så tänkte rådfråga där. Han är 4 månader nu.