BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vi har skruvat åt skruvarna på lära-gå-vagnen men den glider på golvet ändå, även fast hjulen står still...
Vi har skruvat åt skruvarna på lära-gå-vagnen men den glider på golvet ändå, även fast hjulen står still...
Jag skrev ju typ för 2 veckor sen om ett jobb jag var sugen på, dom ringde idag och ska dit på anställningsintervju nästa vecka! Haha. Shit. Nu håller vi alla tummar och tår!
Många som gör misstaget att ha tjocka overaller och jackor på i bilen pga okunskap. Vill bara slänga in en påminnelse och be er titta på denna videon. <3
www.today.com/parents/car-seat-alert-could-wearing-winter-coat-endanger-your-child-t61206
Men det är väl jättebra att Mullan upplyser om fakta? Sedan inser man att folk har olika förutsättningar att följa råden till punkt och pricka.
Tack säger jag i alla fall, han kör nu med ylletröja och underställ plus tjock filt över bältet... Förut hade vi fleeceoverall. Ingen är perfekt men vi gör alla vårt bästa!
Nu tror jag det kommer gå bra på ul på fredag för oj vad magen börjar märkas redan! Undrar så vilken vecka jag kan tänkas vara i?!
Ebe och Villhaenbebbe: ja, spännande spännande! Men visst är det märkligt och orättvist att inte alla (eller ingen) får ul runt v.12 oberoende av landsting! Märkliga regler!
Ska bli spännande att se när mitt bf blur i förhållande till era och laila88. När har ni nu igen? Juni-juli?
Annars är det lite segt nu, Folke är förkyld igen och hängig på dagarna och orolig på nätterna. Men idag är makens sista arbetsdag, sedan går han på fl och är hemma till minst mitten av oktober! Så skönt!