BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Tillbaka från BM och gråtattack nr2 för dagen är på väg. Jag vill verkligen inte mer! Fick med mig två sömntabletter hem men vill inte behöva ta dem då jag aldrig provat sömntabletter och vet att jag reagerar rätt starkt på all medicin jag tar. Känns SÅDÄR att ta tabletter som kanske gör mig dåsig när jag ev blir själv med två barn from imorgon (sambon är "tyvärr" bättre i ryggen och jag vill inte att han far imorgon).
Ny tid på måndag och sen är det slut med besök hos henne och jag måste istället åka till Lycksele på koll. Det blev lite av en käftsmäll att höra talas om överburenhetskontroll.
Hon gjorde en koll och sa att hon knappt hann stoppa in fingrarna innan hon kände huvudet så den ligger ju väldigt långt ner. So far so good. MEN tappen är bakåtriktad och inte mer öppen än sist. Jag vet att det inte säger så mycket, tappen var bakåtriktad, omogen och helt stängd bara några timmar innan dottern föddes så.. men det kändes som käftsmäll nr två idag. Sen dess är humöret verkligen på botten och jag vill helst bara gräva ner mig och aldrig mer komma fram. Det sista jag vill är att träffa folk idag men eftersom pappa fyller år måste vi ju dit. Funderar på att GÅ dit i hopp om att det ska hända nånting men med min otur får det väl förlossningen att dröja ännu längre:(