Villhaenbebbe skrev 2015-12-07 13:05:43 följande:
Men vad många som plussar nu! Haha. Förstår helt hur du känner, helt ärligt så velade vi lite om vi skulle behålla eller inte, av många anledningar, en av dom var att Olle inte kommer få full fokus. Men sen tänkte vi om, jag har själv en bror väldigt tätt och har då aldrig någonsin lidit av det, utan det är/har alltid varit bara helt fantastiskt att ha någon så nära i ålder, vi har alltid haft varandra :)
Nu känns det helt rätt och jag längtar efter den lille i magen!
Jaa eller hur ???? tänkte kolla in här för å se om de var nån men de va ju fler än en som skulle ha syskon tillomed :D
Det är ju så med allt, både negativa å positiva sidor. Själv har jag aldrig haft ett syskon, bara en halvsyster i ett annat land så de räknas ju inte riktigt känner jag. Men har alltid velat ha syskon!
Min bästa kompis då jag var liten hade fyra syskon och där trivdes jag som en fisk i vatten. Så jag förstår ändå! :D och fler barn känns som de kan aldrig va fel! Har alltid velat ha en stor familj.
Ändå har jag den där lilla dåliga samvetes biten, men det är så nytt så de kommer garanterat ge sig.
Förra julen var jag ju ensam gravid och alla visste om det också. Nu är det så tidigt och vi kommer vilja ha det hemligt till v13 som folk brukar av säkerhetsskäl, ifall nåt skulle hända.
Men kommer ju nu bli det där problemet, inget alkohol varken nyår eller jul :D hur ska alla tänka? :D dom kommer nog gissa vad som är på g.