BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag har också problem med nästäppa och i bihålorna. Min barnmorska sa att det kan hålla i sig hela graviditeten men att ha nässpray till hands för att underlätta.
Vi har köpt en Bugaboo Buffalo för att både kunna ha den på landet/ offroad och i stan. Känner mig jättenöjd med valet och har tittat runt hur mycket som helst. Köpte den på underbara barn mässan tidigare i höstas och fick den lite " billigare".
Jag tänker mig att i mars kan det vara väldigt kallt så åkpåse m dun verkar vara ett bra alternativ. Man kan ju köpa både en tunnare samt en tjockare.
Någon som har info om pops vindoverall?
En tanke som jag har är att hur resonerar ni kring stl 44? Eftersom benisen växer så fort att man köper en eller två stl för stort för att spara pengar?
Denna gången kommer jag köpa några plagg i stl 44 men det är för att tvillingar generellt kommer tidigare och dessutom är mindre är enlingar så denna gång kanske det behövs.
Vi hade en vindfleece från pop till dottern. Bra tycker jag med överdragbara ärmar och ben så slipper man krångla med vantar och extra strumpor. Dock är pop stooora i storlekarna och dottern fullkomligt badade i sin stl 56 . Om jag skall säga något negativt så är det väl att den är lite "styv" i materialet och inte så mysig, sen dyr dessutom.