BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Är på toppen humör idag! Har fått glada nyheter, för lääänge sen i tråden skrev jag att jobbet krånglade för mig och inte kunde ge mig klara besked ang min tjänst. Det var som sagt längesedan så tror ingen minns :P . Har iaf jobbat som inhyrd på ett företag i över 7 månader och jag har väntat sen i sommras på besked om jag får vara kvar. Idag fick jag äntligen besked om att jag blir anställd av företaget och för dessutom mer i lön. Normalt sett går de flesta från bemanningsföretaget ner i lön när de blir anställda av företaget men för min del så går jag upp i lön. Blev riktigt förvånad och mycket glad :) De pratade väldigt väl om mig och mina idéer jag kommit med så det känns riktigt bra. De planerar även att ta in en vikarie för mig ganska snart så att den hinner sätta sig in i arbetet utifall att jag måste gå tidigare än planerat. I dagsläget finns dock ingen plan om när jag ska gå hem. Har BF 2/3.
Imorgon börjar föräldragruppen och jag får gå utan maken men jag har lite mer koll på hormonerna nu så det känns okej även om jag tycker det är synd att maken missar det hela. Han tycker själv att det känns väldigt tråkigt.
På onsdag har jag tid hos BM och hoppas att det är dags att lyssna på hjärtat. Förstått det som att ni är flera som gjort det redan men vi har inte gjort det alls ännu, men det är ju olika från landsting till landsting. Jag har dock fått sett hjärtat slå på RUL men skulle vara så häftigt att få höra.
Toppen att det löst sig så himla bra till slut efter mycket om och men
Det är häftigt att höra hjärtljuden tycker jag iaf. Jag ligger och fånler hela tiden och hade gärna legat där länge och bara hört på det "galloperande" ljudet.