BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Så många fina RUL och tillhörande bilder!
Ja nu längtar jag väldigt mycket efter att torsdag skall komma
Så många fina RUL och tillhörande bilder!
Ja nu längtar jag väldigt mycket efter att torsdag skall komma
Känner ni bebben något?
Jag är ivecka 20+0 med mitt andra barn menjag känner fortfarande inga rörelser. Vi har varit på rul o sett honom röra påsig, han dansade runt rejält, men jag känner fortfarande ingenting.
Någon mer än jag som blivit så himla hungrig helt plötsligt? Vecka 18 nu och det har kommit den senaste veckan.
Usch, inatt fick jag världens hostattack och jädrans vad ont det gjorde i ligamenten!! Bävar inför att få en förkylning nu kan jag säga om bars 40 minuters hostande gav den smärtan, aj aj aj! :-O
Då har även jag varit hos barnmorskan, lilltjejen hade 134 hjärtslag per minut. Ni som jan teorierna, stämmer det med flicka? Vår son låg alltid runt 150 slag så jämför man med våra två så är det skillnad. Hb och socker var perfekta :) gött det!
Angående prutning så ska man absolut pruta! Iaf i butik, förra gången vi beställde vagn med alla tillbehör, babyskydd och bas och spjälsäng med madrass. Totalpris 17500kr, frågade om rabatt... Fick 15000, frågade vad priset blev om vi betalade allt på plats istället för att lägga handpenning, fick efter lite knappande ett pris på 13900 :)
Skall absolut göra så igen! :)
Ang Ullareds mammakläder så kan jag rekommendera deras mammatights till direkt efter förlossningen. De är inte så stora (var iaf inte när jag väntade dottern) utan passar perfekt när man är sådär "härligt" plufsig efteråt.
Årets vaccin är dessutom ett kombivaccin med ett svininfluensavaccin, vilket inte gör mig mer sugen. Men propsar min bm för det så gör jag det.