BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag fick ytterligare en variant av babybag hos barnmorskan idag. Ett vanligt paket blöjor från Pampers och ett lite mindre paket från Libero och ett litet paket våtservetter som låg i en liten necessär. Utöver det var det ett par strumpor från Lindex och ett par strumpor från Polarn o pyret plus en flaska D-droppar och några andra provförpackningar på tvål och salva. Och såklart rabattkuponger på blöjor och en rabatt på Libdex. Riktigt bra måste jag säga!
Fick även ett sms från Libero igår att jag kan hämta ut en box på Ica Maxi så det ska hag nog åka och göra efter jobbet imorgon :)
Så nu tror jag fan att jag har fått ut varenda box som finns förutom Lloyds apotek som vi inte har här.
Vi har Lloyds apotek här men där vägrar jag att gå in. En av deras anställda har påstått att jag behandlat hen dåligt pga hens ursprung vilket såklart inte är sant. Detta var på mitt jobb hen påstod detta och efter all extra tid jag lagt ner på hen så jag blev riktigt illa berörd av anklagelserna. Hen sa till en kollega till mig att hen vägrar att prata med mig och ett antal andra kollegor för att vi alla behandlat hen dåligt. Fine för mig men inte tänker jag fortsätta vara kund på ett apotek med sån personal. Inte ens för att få gratisgrejer.