BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Tillslut kom jag på att om jag satte mig på toa, och sen lyfte rumpan upp och huvudet ner mot backen så fick jag ordning på det :) kissade på det viset i flera dagar efter förlossningen sen :)
Jag har fått information att jag ska komma in kl 7 på morgonen fastandes. Jag ska visst ta medicin som alvedon innan.
De skickar visst datumet för kejsarsnittet på posten. Men eftersom de var så stressade så han de inte ge mer info igår när jag var inne.
Tipset med gravidleggings var bra. Det har jag också tänkt på. Annars så är jag rätt så nollställd vad gäller kejsarsnitt. Jag får nog googla lite ändå.
Hej alla!!
Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterade igår. Jag var helt slut på kvällen när jag kom hem och bara slappade!
Goda nyheter!!
Allt gick jättebra och pluppen ligger nu med huvudet neråt!! Ska in på en extra koll nästa vecka så att han inte vänt sig igen men nu känns det så mycket bättre!
De sa att han är så lång så förmodligen kommer han inte klara av att vända sig igen på egen hand utan borde nu stanna i rätt läge!
Trycket från sidorna är borta och jag sov hela fem timmar i sträck inatt!! Vilket är mer än jag gjort senaste två veckorna!
Så nu sa BM att vi kan gå vidare som vanligt och se fram emot en "vanlig" förlossning.
Jag känner mig enormt lättad då jag verkligen inte vill snittas om det går att undvika!
Tack för era tankar!!
Magsjukan slog till, inte att rekommendera som höggravid :/
Fått jävliga sammandragningar som givit ordentlig molvärk i magen av och till. Kunde klocka dom men har inte blivit värre så tror mer det är kroppens sätt att säga att det är ok att ligga på toalettgolvet hela kvällen...
Vecka 35 nu alltså!
Det börjar närma sig rejält.
Har ni packat den berömda väskan ?
vad ska man ha i ?
Jag har lagt ner ett par mjukisbyxor till mig och 3 ombyten till pluppen sen tog det stopp :)
Nu kanske jag är skadad... Eller, jag vet att jag har starka åsikter om säkerhet i bil... :)
Men jag skulle aldrig sätta barnen i bilen med tjocka overaller/jackor under bältet... De åker med filtar på sig ovanpå bältet. Själv skulle jag heller inte ta på mig bälte med en tjock jacka under...
Ajajaj! Idag har jag haft sammandragningar av helt annan karaktär än tidigare. Kände av 3st tidigare i eftermiddag som verkligen gjorde ONT, helt annat än förvärkarna jag haft hittills. Men det lugnade sig som sagt efter bara 3st.
Nu började det igen för en stund sen, hunnit få 5st på 20min med samma smärta som tidigare. Verkligen inte som alla andra förvärkar.
Hoppas det lugnar sig igen snart!