BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu har jag dock inte sett någon affär som säljer sovpåsar...
.. och här är våran lille krabat! Är helt störtförälskad!
Har inte tagit reda på könet, någon som har någon gissning? :)
JhjärtaK
Jag tror det var 20%, kan kolla det :)
Skumbollen: jag hade ett gammalt enjoy-häfte och som jag misstänkte så var det "bara" 10% på "rullande enheter, bilbarnstolar och beställningsvaror" men 20% på allt annat (dvs på det billiga )
Men såklart kan de ha ändrat i den nyaste versionen så pallar du får du gärna titta i den
Jag har också problem med nästäppa och i bihålorna. Min barnmorska sa att det kan hålla i sig hela graviditeten men att ha nässpray till hands för att underlätta.
Vi har köpt en Bugaboo Buffalo för att både kunna ha den på landet/ offroad och i stan. Känner mig jättenöjd med valet och har tittat runt hur mycket som helst. Köpte den på underbara barn mässan tidigare i höstas och fick den lite " billigare".
Jag tänker mig att i mars kan det vara väldigt kallt så åkpåse m dun verkar vara ett bra alternativ. Man kan ju köpa både en tunnare samt en tjockare.
Någon som har info om pops vindoverall?
En tanke som jag har är att hur resonerar ni kring stl 44? Eftersom benisen växer så fort att man köper en eller två stl för stort för att spara pengar?
Haha! Älskar era referenser :) själv heter jag Emma och vår son heter Karl :)) aldrig Kalle dock, får väl se om det håller när skolan börjar :)
Nu väntar vi en flicka och som det känns nu blir det en Filippa, möjligtvis Julie eller Julia.
Snö81 och trollunge, om ni gillar färgstarka könsneutrala kläder mm så måste ju villervalla vara något för er?
Själv är jag hopplöst förtjust i pastelliga pojk/flickkläder, haha, något man knappt vågar säga högt i hen-åldern :)