BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag glömde skriva om vikten i måndags, -700g sen förra veckan. Så det är ju bra, men fy vad less jag är på mitt utseende.
Jag var så glad över att jag kände mig stolt och nöjd över kroppen efter förlossningen. Inte att den var snygg, men att den inte BEHÖVDE vara snygg, den var så bra ändå.
Nu har jag fallit tillbaka i gamla hjulspår, skäms och vill typ be om ursäkt för mig själv. Så jävla dumt, och ingenting jag vill att min dotter ska se och i värsta fall ta efter i framtiden. Jag måste skärpa mig.
Jag provade 10.000 jeans och toppar idag, och det hjälpte inte självförtroendet direkt. Jag önskar att jag visste att jag kunde träna utan att sabba bäckenbotten, så att jag i alla fall kunde få tillbaka rumpan. Men jag är rädd, och ska jag välja mellan utseende och funktion väljer jag funktion!
Josefin har krånglat med amningen några dagar nu. Hon blir ibland så ledsen att hon inte kan ta bröstet på en bra stund ens när vi liggammar. Det är mycket värre när jag sitter, och idag fick jag det verkligen inte att funka hos svärföräldrarna, så jag fick gå hem. Nu är jag nervös för att det ska bli så när vi är borta på midsommar...