BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Resten av dagen går mest åt till att bolla runt med de äldre barnen, skjutsa och lämna och hämta olika tider, hinna med allt här hemma de ytterst få minuterna jag kan lägga ifrån mig Selina, och till sist börja "nattamningen" vid 18..
Ikväll är jag bitter som FAN på sambon! Igårkväll hade jag PRECIS fått S att somna efter sisådär 4timmars amning och vaggning, när de äldre barnen börjar tjata om fika. Han tyckte att det var viktigare att han fick äta först trots att det tar typ 5min att fixa något åt dem.. så det slutade med att jag klev upp och försökte fixa fika med en hand medan S hängde på andra armen och då vaknade hon förstås och så fick jag börja om. Ikväll hade jag också precis fått henne att komma till ro och somna när äldre dottern tippar omkull hela bordet och det flög dricka och yoghurt över hela henne och över hela rummet.. Och han vägrade städa upp så det var ju inget annat att göra än lägga ner S och ställa sig och storstäda med resultatet att S vaknade förstås och nu får jag kämpa igen för att hon ska somna. Han säger inget men ibland får jag känslan av att han tycker att jag "latar mig" när jag sitter och ammar hela kvällarna. Att jag sen inte sover på natten och att jag inte ens kan äta ETT mål om dagen i lugn och ro, det tror jag han glömmer:(
Nu tänker jag i ren ilska beställa den där alldeles för dyra mobilen jag tittat på så länge, BARA för att jag är värd det!