• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 19:44:03 följande:

Hm mer aggro än förut, du verka ha vilat upp dig under din inlå frånvaro. Den är motbevisad, bara du som vägrar fatta!

Ingen av dessa bevisfilmer är motbevisade, och det vet du själv mycket väl, varför du har det väldigt jobbigt nu... :D
  • Nerfherder

Ja oja, extremt jobbigt. Väldigt jobbigt. Att sitta och motbevisa någon som inte ens kollar på sina egna länkar. Hur var det nu, var det gudryn schyman som twittrade om chemtrails,och vad sa den där eukommisionären egentligen. Mr noll koll.

• FDFMGA
    Gudasänd skrev 2014-10-27 19:55:48 följande:
    Ingen av dessa bevisfilmer är motbevisade, och det vet du själv mycket väl, varför du har det väldigt jobbigt nu...
    Hur går det med Flashback - fortfarande avstängd?
  • Gudasänd
    FDFMGA skrev 2014-10-27 20:48:48 följande:
    Hur går det med Flashback - fortfarande avstängd?
    Inte nog med att Flashback stängt av mig i 1 ½ år (tillbaka i januari), bara för att jag försvarar den heliga Geocentrismen, dessutom så har de tagit väck den enda tråden på hela forumet där Geocentrismen överhuvudtaget fick diskuteras...snacka om desperata dessa Geocentrism-fientliga Flashback-mods är...när det skedde? ...efter att jag här på Familjeliv avslöjat EnAnonumius... Cool

• Nerfherder

Eftersom gudasänd vägrar sluta PMa mig så har jag inget val. Here goes:

Idag 21:55 Gudasänd Finns bara en riktigt verksam medicin för oss själar - Hare Krishna-mantrat...

Idag 21:54 Nerfherder Stick och brinn
    Idag 21:53 Gudasänd Jag förstår din jobbiga situation nu....
    Idag 21:53 Gudasänd Slaget är förlorat nu i och med "The Principle"...sanningen kommer att segra, går inte längre att tysta ner Geocentrismen... :)
    Idag 21:51 Nerfherder Hörru, ta lite mer medicin och gå och lägg dig.
    Idag 21:50 Gudasänd När ska du sluta trolla? Håll dig till Flashback och fortsätt censurera inlägg och trådar där, för här kommer du inte att lyckas tysta ner den heliga Geocentrismen... :)
    Idag 21:47 Nerfherder idiot, lägg ner, kryp tillbaks till psyksjukhuset med dig
    Idag 21:45 Gudasänd Du låter precis som EnAnonumius... samma person? hehe...
    Idag 21:42 Nerfherder Bar gärning? Du är verkligen desperat, sluta pm:a har jag sagt
    Idag 21:37 Gudasänd Tagen på bar gärning... :)
    Idag 20:28 Nerfherder För din upplysning: Efter att jag avslöjade KimNeilJung som EnAnonumius i ett antal inlägg i min Geocentrism-tråd här på Familjeliv, så började de inläggen att tas bort, och sen försvann tråden plötsligt hastigt och (o)lustigt... Flashback har tydligen mer makt än vad du tror... Du tror alltså att jag är Kim! Sluta PM:a mig, jag är inte nån av de.
    Idag 20:26 Gudasänd Försök inte låtsas som om du inte vet vem Kim är...
  • Gudasänd

.
    Hur kommer det sig att du plötsligt slutade publicera mina PM? Blev det lite för känsligt? Flört

• Biffus
    Gudasänd skrev 2014-10-27 19:55:48 följande:
    Ingen av dessa bevisfilmer är motbevisade, och det vet du själv mycket väl, varför du har det väldigt jobbigt nu... :D
    För att informera dig om hur bevis fungerar: Det är dina bevis som ska bevisa det du säger, det är inte vi som ska motbevisa din tes. 
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:36:49 följande:

.

Hur kommer det sig att du plötsligt slutade publicera mina PM? Blev det lite för känsligt?

Hur kommer det sig att du plötsligt slutade pm:a mig? Rädd för att bli anmäld?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-27 22:39:58 följande:
    Hur kommer det sig att du plötsligt slutade pm:a mig? Rädd för att bli anmäld?
    Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius? Cool
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!