• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:43:25 följande:

Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius?

För att jag vill kunna svara på din trådar, naturligtivis. Du är verkligen desperat om du tror att du vinner nåt genom att hålla på så här.
  • Gudasänd
    Biffus skrev 2014-10-27 22:36:56 följande:
    För att informera dig om hur bevis fungerar: Det är dina bevis som ska bevisa det du säger, det är inte vi som ska motbevisa din tes. 
    .
    Vad för sorts bevis saknar du exempelvis här?
      :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:58:38 följande:

.

Vad för sorts bevis saknar du exempelvis här? 

Pas. Mer folk som ser det de vill. Hur långt ifrån varandra är planen? Kan du verkligen berätta det för mig via den filmen?
    Säger lite vad jag vill.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:43:25 följande:
    Om du nu inte gillar att bli PM:ad och få dig förklarat dina lögner, hur kommer det sig att du inte blockar mig? För att inte avslöja dig ha exakt samma Modus Operandi som EnAnonumius? Cool
    Be åtminstone om ursäkt innan du spammar vidare.
  • kivirush

Undra hur många hen har anklagat för att vara någon annan vid det här laget. Handuppräckning?

\ol

Säger lite vad jag vill.
  • Nerfherder

Det var säkert därför hans tråd blev raderad på Flashback, anklagelser till höger och vänster.

• Nerfherder

Ful taktik gudasänd kör med, anklaga folk till höger och vänster. Funkar inte det, maila tills personen blur så arg att den blockar honom. Och kan således inte svara honom i trådar längre.

• Aikido
    Gudasänd skrev 2014-10-27 02:31:35 följande:

Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.

Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker konspirationsteorier om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.

Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.

linkis.com/newsvoice.se/categor/9tZsu

Chemtrails, cropcircles och annat är ju ingenting mot den obeskrivliga nyfikenhet din långa frånvaro från tråden väcker. Det om något är väl stoff till spekulationer?
  • ulfsas

Gudasänd-- förvaras dina chems i separata tankar ombord på flygplanen eller i bränslet? Har sett olika uppgifter om detta.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-10-27 02:31:35 följande:

Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.

Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker konspirationsteorier om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.

Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.

linkis.com/newsvoice.se/categor/9tZsu

Mönstren du nämner uppstår då efterföljande plans k-strimmor driver med vindhastigheten på höjd. Det brukar se ut som parallella streck eller om dessa parallella streck korsar andras rutt så bildas det ett rutmönster. Helt normalt. Tänk hur en trafikerad vägkorsning skulle se ut om alla avgaser syntes som streck och dessa streck drev några meter mellan bilarna. Då skulle du se rutmönster.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!