• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Biffus
    Gudasänd skrev 2014-10-27 22:58:38 följande:
    .
    Vad för sorts bevis saknar du exempelvis här?  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Att det inte är bevis ö.h.t. Det är en film. Det som saknas i ditt "bevis" är själva beviset.
  • kivirush
    Biffus skrev 2014-10-28 18:04:31 följande:

Att det inte är bevis ö.h.t. Det är en film. Det som saknas i ditt "bevis" är själva beviset.

Word.
    Säger lite vad jag vill.
  • Aniiee
    Nerfherder skrev 2014-10-29 21:21:54 följande:

Vart tog gudasänd vägen vägen? Bannad?

Blir folk bannade från det här forumet? Förvånad
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-10-28 06:35:09 följande:
    Pas. Mer folk som ser det de vill. Hur långt ifrån varandra är planen? Kan du verkligen berätta det för mig via den filmen?
    Huruvida Chemtrailplanet är 50 meter eller 100 meter ifrån det andra planet, gör det nån större skillnad för dig?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-28 07:22:55 följande:

Det var säkert därför hans tråd blev raderad på Flashback, anklagelser till höger och vänster.

Du vet mycket väl att jag aldrig anklagat någon på Flashback för någonting, annat än Fiffifiififi för sitt trollande...
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-28 12:25:32 följande:

Gudasänd-- förvaras dina chems i separata tankar ombord på flygplanen eller i bränslet? Har sett olika uppgifter om detta.

Exakt var och hur dessa chemtrailplan förvarar sina giftiga chemblandningar som besprutas över oss, fråga de som sysslar med det:

.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-10-30 02:46:51 följande:

Du vet mycket väl att jag aldrig anklagat någon på Flashback för någonting, annat än Fiffifiififi för sitt trollande...

Gudafjanten hur fan ska jag kunna veta det??? Jag hånger inte på flashback och kommer aldrig att göra det! Ärligt talat, du vinner inte ett skit på att bete dig som du gör.
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-10-30 07:04:48 följande:
    Gudafjanten hur fan ska jag kunna veta det??? Jag hånger inte på flashback och kommer aldrig att göra det! Ärligt talat, du vinner inte ett skit på att bete dig som du gör.
    Både du "och" Flashback-moderatorn EnAnonumius kallar mig för "Gudafjanten", hur ska vi tolka det? :evilgrin39:
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-30 07:17:04 följande:

Både du "och" Flashback-moderatorn EnAnonumius kallar mig för "Gudafjanten", hur ska vi tolka det?

Att det är ett bra smeknamn?
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!