• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 12:40:57 följande:
    Ohh, hur gammal är du? Vilka droger går du på?

JAG ÄR INGEN LÖGNARE! JAG HAR SETT DESSA MOLN PÅ 80-TALET!

Bara för att en idiot inte har sett dessa moln förut betyder det inte att någon anna har gjort det.
    .
    Man har Chemtrail-besprutat sporadiskt (begränsade, riktade besprutningar) ända sedan 50-talet, folkexperiment etc, men momentum skedde först de sista åren på 90-talet, för att under 2010-talet fullkomligt ha nåt sjuka höjder - och ja, du ljuger medvetet om du påstår att dessa massiva strimmor från flygplan ägt rum redan på 80-talet, och som Youtube-användaren så korrekt säger: "Är det sant att det pågick, hur kommer det sig att ingen kan visa upp någon endaste ynka bild på detta?"
    .
    :boxing::boxing::boxing:
    .

• Nerfherder

[quote=74269132][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-11-01 13:02:07 följande:[/quote-nick].

Man har Chemtrail-besprutat sporadiskt (begränsade, riktade besprutningar) ända sedan 50-talet, folkexperiment etc, men momentum skedde först de sista åren på 90-talet, för att under 2010-talet fullkomligt ha nåt sjuka höjder - och ja, du ljuger medvetet om du påstår att dessa massiva strimmor från flygplan ägt rum redan på 80-talet, och som Youtube-användaren så korrekt säger: "Är det sant att det pågick, hur kommer det sig att ingen kan visa upp någon endaste ynka bild på detta?"

.

.

2 saker: sluta kalla mig för lögnare, och sluta med boxhandskarna!

Återigen HUR gammal är du?

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 12:47:52 följande:
    Han har väl tröttnat på ditt eviga spammande.
    En knäpp på näsan snarare av admins på Flashback... :evilgrin39:

Intressant fenomen förresten att alltid när denne ökände KimNeilJung kommer på tal, så ska du genast försvara "honom"... :skamsen::skamsen::skamsen: 
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:08:04 följande:

En knäpp på näsan snarare av admins på Flashback...

Intressant fenomen förresten att alltid när denne ökände KimNeilJung kommer på tal, så ska du genast försvara "honom"...  

Suck, kan du svara på min fråga någon gång. Nyss trodde ju du att det var jag som var den där kim, hur ska du ha det egentligen?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:11:52 följande:
    Suck, kan du svara på min fråga någon gång. Nyss trodde ju du att det var jag som var den där kim, hur ska du ha det egentligen?
    Sucka istället hur det kommer sig att du inte kan visa upp för oss en endaste bild från 80-talet eller tidigare, med dessa massiva vidriga strimmor och streck från flygplan...? :boxing::boxing::boxing:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:19:21 följande:

Sucka istället hur det kommer sig att du inte kan visa upp för oss en endaste bild från 80-talet eller tidigare, med dessa massiva vidriga strimmor och streck från flygplan...?

Idiot, lägg av boxhandskarna! Svara på min fråga!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:22:23 följande:
    Idiot, lägg av boxhandskarna! Svara på min fråga!
    Om du lyckas visa upp för oss en endaste ynka bild från före 90-talet, med dessa massiva, vidriga chem-strimmor och streck från flygplan (som nu är legio), så lovar jag på stående fot att både sluta boxa dig och svara på varenda dum fråga du kommer med... :boxing:
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 13:33:15 följande:

Om du lyckas visa upp för oss en endaste ynka bild från före 90-talet, med dessa massiva, vidriga chem-strimmor och streck från flygplan (som nu är legio), så lovar jag på stående fot att både sluta boxa dig och svara på varenda dum fråga du kommer med...

Varför anser du att mina frågor är dumma? Jag har tidigare denna tråd visat dig bilder från 80-talet, men du sket i att ens titta på dem. Dig går det ju inte att lita på!
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:38:41 följande:
    Varför anser du att mina frågor är dumma? Jag har tidigare denna tråd visat dig bilder från 80-talet, men du sket i att ens titta på dem. Dig går det ju inte att lita på!
    Du har visat oss tidigare i tråden bilder från 80-talet med dessa massiva, vidriga strimmor och streck från flygplan?

Lögnare där!

Kan du bevisa för oss att det är sant det du nu påstår, så lovar jag att sluta skriva ett endaste ord mer om chemtrails...

Okej?
  • Gudasänd

.
    Kan du kanske också svara på hur det kommer sig att Flashback tillåter sina moderatorer att delta i debatterna som de själva modererar och vara partiska i ämnet?
    .
    :skamsen::skamsen::skamsen:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!