• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-01 17:36:24 följande:
    Nej, de har med provflygning av planen att göra. Används innan planen är godkända för att flyga med passagerare.

Visste du inte det. Basic pilot knowledge. För mig alltså. Du är iaf inte pilotSkrattande Det märks.
    Ipse dixit = Logiskt felslut
  • Gudasänd

.
    Jag återkommer imorgon, och har ni inte lyckats hitta ens en endaste ynka bild, pre-1996 (inte bombplan), med dessa karakteristiska feta chemstrimmor och streck, så säger ju det en hel del... Cool

• Nerfherder

[quote=74270342][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-11-01 17:41:27 följande:[/quote-nick].

Det fattar du väl själv, att om man i lönndom vill Chemtraila sitt eget folk, så använder man ju inte bombplan...

.

Vi väntar fortfarande på en ynka bild, pre-1996 (givetvis inte bombplan), med feta Chemstrimmor och streck, seså...

.

ahahaha, du är verkligen för rolig, här presenterar man bevis sen ändrar du helt sonika på förutsättningarna så att du ska vinna ändå! Kommer ibte lägga en sekund till på att hitta bilder!

• Nerfherder

Gudafjanten, du är lätt den medt oärliga debattör jag någonsin haft att göra med. Att du blev bannad på flashback är inte konstigt. Du bryter konstant mot regler och anklagar folk tilö höger vänster. Det är en stor skam att moderatorerna här på familjeliv är så jävla slapphänta! Hade reglerna uppehållts så hade åkt ut härifrån också!

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 18:23:57 följande:

Gudafjanten, du är lätt den medt oärliga debattör jag någonsin haft att göra med. Att du blev bannad på flashback är inte konstigt. Du bryter konstant mot regler och anklagar folk tilö höger vänster. Det är en stor skam att moderatorerna här på familjeliv är så jävla slapphänta! Hade reglerna uppehållts så hade åkt ut härifrån också!

Här på Familjeliv råder verklig yttrandefrihet, inte på Flashback som ni påstår!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-01 19:29:12 följande:

Här på Familjeliv råder verklig yttrandefrihet, inte på Flashback som ni påstår!

Vilka är NI då???
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2014-11-01 12:46:59 följande:
    .
    Vad har hänt med EnAnonumius förresten? Ser att den diktatoriske moderatorn KimNeilJung av Flashback-ledningen har fortsatt förtroende att moderera konspirations-delforumet där, trots att han blivit pinsamt avslöjad här... men han kanske har blivit tillsagd av ledningen att ligga lågt här, för Flashbacks renommés skull...? 
    Varför är du själv frånvarande så länge då och då?
  • Nerfherder
    Aikido skrev 2014-11-01 21:00:43 följande:

För att han blir inl... ja ni vet.
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-11-01 21:00:43 följande:
    Jag har så många forum, bloggar, twitter etc att hålla igång...
  • Nerfherder

[quote=74271569][quote-nick]Gudasänd skrev 2014-11-01 22:49:44 följande:[/quote-nick]Jag har så många forum, bloggar, twitter etc att hålla igång...[/quote

Det är när det handlar om 2-3v per gång! Sist skrev du bara "jag måste sluta nu" sen var du borta i 2v. Kom igen nu, du kan erkänna för oss.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!