• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Tenshii
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:12:25 följande:
    .
    Metabunk?
    .
    Skämtar du? :whoco5::whoco5::whoco5:
    .
    Metabunk har avslöjats drivas av desinformationsagenten Mick West:
    .

beforeitsnews.com/chemtrails/2012/07/two-chemtrail-disinfo-sites-run-by-just-one-guy-mick-west-2430014.html
    .

Källkritik, tack! :whistle:
    Jobbigt när folk faktiskt har riktiga källor va? Om du läser tråden så kan du se i stort sett var varenda bild är tagen, när den är tagen, vad det är för specifikt plan etc. Du skulle antagligen kunna få besöka ett av dem själv om du bara frågade Boeing eller Airbus riktigt snällt. 

Dina filmer, bilder och bloggar saknar allt det där. Halva grejen i sammanhang som dessa är att hålla grupprunken levande genom att hänvisa till den som hänvisar till dig. Några riktiga källor finns det aldrig. De är alltid "hemliga", frånvarande eller uppenbart felaktiga. 

Du, och de flesta andra som håller på med detta, besitter som vanligt en extremt dålig kunskap om det nu pratar om. Det är precis som när religiösa kör med "Jag vet inte, därför: X". Skulle man veta lite så ljuger man istället, så som skett med alla filmer och alla bilder du visat upp. För allt du postat finns det en förklaring men det skiter du i för du är ignorant och oärlig. Du kommer aldrig att kunna övertyga någon om något då ditt namn sedan åratal tillbaka är befläckat av lögner och idioti. 
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-11-03 13:49:38 följande:
    Jobbigt när folk faktiskt har riktiga källor va?
    .
    Som jag redan sa, så är Mick West sedan länge avslöjad som en stor desinformatör i dessa sammanhang, så att länka till hans sajt, inger inget som helst förtroende eller trovärdighet!
    .
    Hur är det, klarar ni förnekare inte av att hitta en endaste bild, pre-1996, med en himmel liknande ovanstående bilder? :evilgrin39:
    .
    Det ska väl inte vara så svårt att hitta, ifall det nu är sant som ni påstår, att dessa massiva strimmor alltid funnits på himlen...
    .
    Vi väntar med spänning på åtminstone en ynka bild...seså... :boxing:
  • Tenshii
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:59:31 följande:
    .
    Som jag redan sa, så är Mick West sedan länge avslöjad som en stor desinformatör i dessa sammanhang, så att länka till hans sajt, inger inget som helst förtroende eller trovärdighet!
    .
    Fast nu är det ju inte Mick Wests bilder eller information. 
  • ulfsas

B-17s in Flight - 100th Bomb Group, European Theater - Condensation Trails, 

Corporation Name: Boeing B17 Flying Fortress.

T.o.m propellerplan har kondensstrimmor när förhållandena är passande. Detta är som alla normalt funtade förstår inga sk chemtrails. 
    Man skall släppa bomber över Tyskland.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-03 14:58:45 följande:

B-17s in Flight - 100th Bomb Group, European Theater - Condensation Trails, 

Corporation Name: Boeing B17 Flying Fortress.

T.o.m propellerplan har kondensstrimmor när förhållandena är passande. Detta är som alla normalt funtade förstår inga sk chemtrails. 
    Man skall släppa bomber över Tyskland.

.
    Hade vi inte nyss kommit fram till att dessa bilder med påstådda strimmor var manipulerade!

Dessutom, hur kommer det sig att du inte hittar några bilder efter dessa manipulerade bilder från WW II ???

Ni förnekare hittar ingenting från 1945 till 1996 ???
    .
    How come? :evilgrin39:

Himlen har ju enligt er alltid varit full med dessa feta strimmor och streck...  :evilgrin39:
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-11-03 22:34:13 följande:
    .
    Hade vi inte nyss kommit fram till att dessa bilder med påstådda strimmor var manipulerade!

Dessutom, hur kommer det sig att du inte hittar några bilder efter dessa manipulerade bilder från WW II ???

.
    How come?

Himlen har ju enligt er alltid varit full med dessa feta strimmor och streck... 
    Med din brist på kunskap om allt med flyg så är det inte at undra på att du tror att allt som inte stöder det tokerier som du förespråkar är manipulerat.

Är det du som anmält Nerfherder också? Han är blockad i en vecka...

Som en flygintresserad kille så såg jag från marken i GBG när plan och deras strimmor for över himlen. detta var då på 70-talet. Foton tog jag inga. 

Ang dig Gudasänd. Har du noll koll på fysik? Kondens och kondensstrimmor är inte särskilt svårt att förstå.

En sak till Gudasänd, vad har du för jobb själv? eller går du på bidrag?
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2014-11-03 22:34:13 följande:
    .

.
    How come?

Himlen har ju enligt er alltid varit full med dessa feta strimmor och streck... 
    contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Fast det är ju inte något riktigt bevis som en film på youtube utan bara bilder (antagligen manipulerade) och påståenden.
  • ulfsas
    Aikido skrev 2014-11-04 09:13:06 följande:
    contrailscience.com/contrail-photos-through-h.../

Fast det är ju inte något riktigt bevis som en film på youtube utan bara bilder (antagligen manipulerade) och påståenden.
    Bra där. En massa bilder från långt tillbaka som visar k-strimmor.

Jobbigt för Gudasänd. Igen...Solig
  • ulfsas

Vatten-kondens-iskristaller är alltså helt normalt.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:49:19 följande:
    .
    Men det är ju DU som påstår att dessa massiva feta chemtrailstrimmor alltid har funnits på himlen, så upp till bevis nu !!!

Du fick i uppgift att ge oss bilder från före 1996 (bilderna från 1943 är manipulerade) på himlar som liknar de nedanstående.

Har du fortfarande inte hittat nåt? :boxing::boxing::boxing:Känns det inte genant och pinsamt att du inte klarar av att hitta en endaste bild på dessa massiva chemtrailstrimmor från innan 1996, då man systematiskt började chemtraila oss...

.

.

.
    Kära läsare, i och med att Nerfherder inte har lyckats visa oss en endaste bild från före 1996, som liknar ovanstående (ej inräknat den manipulerade krigsbilden från 1943), så inser ni nu säkert att han, precis som ulfsas, inte har någonting på fötterna... :yes::yes::yes:
    Hej igen gudasänd, bra försök att bli av med mig :D Verkar som att moderatorerna lyssnade på mina argument, för jag är snabbare tillbaks än beräknat. Du, du kan inte acceptera ett nederlag eller hur? När jag visar dig chemtrails från 1943 då accepterar du helt sonika inte den, utan hittar på att bomblan minsann alltid har släppt chemtrails. Mmm tjenare, bombplan släpper bomber, men det visste du säkert inte heller. Chemtrails var ju inte ens uppfunnit 1943. Manipulerade bilder? Hur långt ska du ta dina galenskaper? Acceptera förnedringen nu och sluta skriv om chemtrails som du lovade.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!